کتاب مدل‌سازی سیستم‌های آب زیرزمینی

9781138024045

آب‌های زیرزمینی به‌طور روزافزون در معرض بهره‌برداری بیش‌ازحد و آلودگی در بسیاری از نقاط جهان قرار دارند. این موضوع با چالش توازن چند منظوره آن به شیوه‌ای پایدار مواجه است. این قضیه به بررسی مشکلات متعدد خاص و مربوط به مهاجرت املاح، تداخلات مابین آب در سطوح زیرزمین و مدیریت شارژ سفره آب با استفاده از انواع روش‌های شبیه‌سازی و رویکردهای طراحی شبیه‌سازی بهینه ترکیبی، می‌پردازد. اعتبار این روش برای ارزیابی میزان آب‌های زیرزمینی و گزینه‌های مدیریت کیفیت، مورد بررسی می‌باشد…مطالعات موردی در زمینه کاربردهای این حوزه در بلژیک، آلمان و عمان انجام شده است. نتایج این مطالعات نشان می‌دهد که نگرش بهتر و بهبود مدیریت منابع آب زیرزمینی را می‌توان از طریق ترکیبی از روش‌های مختلف شبیه‌سازی و بهینه‌سازی که به گزارش اطلاعات و شرایط خاص دسترسی دارد؛ به‌دست آورد.

سال انتشار ۲۰۱۴
تعداد صفحات ۱۹۶
حجم فایل ۱۴MB
اسم کتاب Modelling Groundwater Systems: Understanding and Improving Groundwater Quantity and Quality Management: UNESCO-IHE PhD Thesis
نویسنده Girma Yimer Ebrahim
انتشارات CRC Press
ISBN 10 ۱۱۳۸۰۲۴۰۴X
رمز فایل www.shahrsazionline.com
لینک دانلود مستقیم کتاب مدلسازی سیستمهای آب زیرزمینی
برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0