کتاب لوکس پایدار؛ خانه جدید سنگاپور، راه‌حل‌هایی برای آینده مناسب در زندگی

9780804844758

این کتاب معماری و طراحی پایدار، شامل عکس‌هایی زیبا و مطابق مد روز از خانه‌های فوق‌مدرن سنگاپور می‌باشد. سنگاپور یکی از مشهورترین شهرهای قابل‌زندگی در آسیا است و “لوکس پایدار” نشان می‌دهد که چگونه کشور پر‌رونق و آینده‌نگر سنگاپور، پیشگام راه‌حل‌های نوآورانه برای مسائل زیست‌محیطی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در سراسر جهان شده است. دکتر Paul McGillick، نویسنده “خانه آسیایی پایدار” بیست‌و‌هفت پروژه مسکونی که اخیرا توسط بااستعدادترین معماران سنگاپور ایجاد شده است را بر‌حسب بسیاری از جنبه‌های پیچیده و به‌هم‌پیوسته پایداری معرفی می‌کند…

در اینجا برخی از خانه‌های بی‌نظیر بر نیازهای زیست‌محیطی تأکید دارند، در‌حالیکه دیگران نگران حفظ سنت‌های فرهنگی و یا حمایت از نیازهای اجتماعی و فردی هستند. با‌این‌حال، راه‌حل‌های توسعه‌یافته از نقطه‌نظر جامع، مشخصات ساختمان را به نمایش می‌گذارند. همه کسانی که نگران آینده جهان ما هستند توسط خانه‌های ارائه شده در اینجا و راهکارهایی که سنگاپور منجر به روش‌های توسعه معماری مسکونی به‌عنوان خانه‌های لوکس و پایدار می‌شود، مجذوب می‌شوند.

سال انتشار ۲۰۱۵
حجم فایل ۳۱MB
اسم کتاب Sustainable Luxury: The New Singapore House, Solutions for a Livable Future
نویسنده Paul McGillick Ph.D
انتشارات Tuttle Publishing
تعداد صفحات ۳۱۲
ISBN 10 ۰۸۰۴۸۴۴۷۵۵
رمز فایل www.shahrsazionline.com
لینک دانلود مستقیم کتاب لوکس پایدار؛ خانه جدید سنگاپور
برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0