رفع ابهامات مباحث شهر‌سازی

معاون معماری و شهر‌سازی شهرداری کرج گفت: برگزاری نشست‌های تخصصی حوزه معماری و شهر‌سازی راهکار و ابزاری برای رفع ابهامات موجود در این حوزه است.

احد‌الله احمدی پرگو در بیست و دومین نشست تخصصی معاونان معماری و شهر‌سازی شهرداری‌های کلان‌شهر‌های کشور با اشاره به اینکه برگزاری این نشست‌ها در راستای ارتقای سطح معماری و شهر‌سازی نقش مثبتی دارد، اظهار کرد: تبادل تجارب و اطلاعات مسئولان حوزه معماری و شهر‌سازی از نتایج برگزاری این همایش‌ها است.

وی با اشاره به ضرورت شناسایی معضلات و چالش‌های موجود در این حوزه اضافه کرد: معاونان معماری و شهر‌سازی شهرداری‌های کلان‌‌شهر‌های کشور باید یک وحدت رویه‌ای را برای رفع چالش‌های موجود در این حوزه ایجاد کنند.

معاون معماری و شهر‌سازی شهرداری کرج با اشاره به اینکه درصدد تقویت این حوزه هستیم، تصریح کرد: برگزاری نشست‌های تخصصی حوزه معماری و شهر‌سازی راهکار و ابزاری برای رفع ابهامات موجود در این حوزه است.

وی با تأکید بر اینکه ایجاد یک وحدت رویه خاص در راستای اتخاذ تصمیم‌گیری‌های مورد نیاز در این حوزه ضرورت دارد، ادامه داد: طرح‌ها و برنامه‌های حوزه شهر‌سازی و معماری راهکاری مؤثر در راستای مؤفقیت کلان‌شهر‌ها در زمینه ارتقای کمی و کیفی شهر‌ها است.

احمدی پرگو تأکید کرد: مسئولان نباید از حوزه معماری و شهر‌سازی غافل باشند و این نشست‌ها باید به صورت مداوم و مستمر در بین شهرداری‌های کلان‌شهر‌های کشور برگزار شود.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0