احداث طولانی‌ترین پل معلق پیاده‌روی

شهردار مشگین‌شهر ازاحداث پارکی به مساحت ۸۰ هکتار در شهرستان مشگین شهر خبرداد.

صفر جعفرزاده شهردار اردبیل در نشست ستاد سرمایه‌گذاری شهرستان مشگین‌شهر یکی از این پروژه‌های عظیم سرمایه‌گذاری را اجرای پل معلق پیاده‌روی خاور‌میانه مشگین‌شهر توصیف کرد و افزود:‌ این پل طولانی‌ترین پل معلق خاورمیانه است که می‌تواند به مکان زیبای تفریحی، توریستی و گردشگری تبدیل شود.

جعفر‌زاده گفت: قرار است مجتمع توریستی به همراه آبگرم معدنی، پیست اسکی و سوار‌کاری و تله‌کابینی در دامنه کوه سبلان آن سوی پل احداث شود که ما نیز به دنبال همکاری با مجموعه سرمایه‌گذاران هستیم. وی اضافه کرد: در حوزه گردشگری نیز به دنبال جذب نیروهایی هستیم که خواهان سرمایه‌گذاری در پارک‌ها، فضای سبز و مناطق مناسب جذب توریست هستند و ما قاطعانه از حضور آنها حمایت می‌کنیم.

شهردار مشگین‌شهر با اشاره به احداث پارکی به مساحت ۸۰ هکتار در این شهر گفت: زیر‌ساخت‌های این پارک را آماده کردیم و چندین ماه با وسایل نقلیه سنگین در این منطقه کار کردیم تا زمین مسطح شده و بتوانیم جاده گردشگری را احداث کنیم. جعفر‌زاده در خصوص زیر‌ساخت‌های شهری نیز یادآور شد: یک‌سری اصلاحات در ورودی‌های شهر داشتیم که آسفالت‌ریزی آن را آغاز کردیم تا بتوانیم مشگین‌شهر را به یک شهر پاک و مفرح برای حضور گردشگران و مسافران مهیا کنیم.

شهردار مشگین‌شهر بیان کرد: در همین راستا کمپ‌هایی نیز در دست مطالعه و اجرا داریم که از آن جمله کمپ بزرگ ولایت که در دست بررسی مشاوران است و محلی برای این امر در نظر گرفته شده تا کار به معنای واقعی انجام شود. شهردار مشگین‌شهر اظهار کرد: اگر مطالعات اجرایی به پایان برسد در همان محل، باغ پرندگان و پیست‌های متفاوت را احداث خواهیم کرد.

وی افزود: همه مسئولان هم قسم شده‌ایم تا از ورود سرمایه‌گذاران حمایت کنیم و زیر پای آنها فرش قرمزی پهن کردیم تا از ظرفیت و قابلیت آنها در توسعه همه جانبه بهره بگیریم.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0