کتاب ریسک زباله‌های خطرناک

9781437778427

زباله‌های خطرناک در محیط زیست یکی از دشوارترین چالش‌هایی است که جوامع متفاوت با آن روبه‌رو می‌باشند. هدف این کتاب ارائه یک پس‌زمینه از جنبه‌های متفاوت زباله‌های خطرناک است که بدین منظور گستره زمانی جامعی را از لحظه تولید این زباله‌ها و منابعشان تا عواقب ناشی از آنها، پوشش داده است.
نویسنده ضمن ارائه مطالب متفاوت در این حوزه بر روی خطراتی که این زباله‌ها برای سلامتی انسان‌ها و محیط زیست ایجاد می‌نمایند، تمرکز کرده است. در این کتاب قوانین و مقررات مرتبط با چگونگی دف زباله‌های خطرناک شرح داده شده‌اند…

علاوه‌براین در این کتاب، اطلاعات جامعی در رابطه با ژنراتورهای بزرگ زباله‌های خطرناک مهیا شده است و مسیر‌هایی که از طریق آنها انسان‌ها و حیات وحش در معرض خطر قرار می‌گیرند، مورد بررسی قرار گرفته است.
نویسنده همچنین به ارائه مباحثی در رابطه با سوءمدیریت در دفن زباله‌های خطرناک که منجر به عواقب فاجعه‌بار می‌شوند، پرداخته است. در پایان بخش‌هایی به بحث در رابطه با اقدامات ضروری به‌منظور کنترل مشکلات ناشی از این زباله‌ها، اختصاص یافته است.

سال انتشار ۲۰۱۱
تعداد صفحات ۴۶۲
حجم فایل ۴MB
اسم کتاب Risks of Hazardous Wastes
نویسنده
Paul E. Rosenfeld, Lydia G.H.Feng
انتشارات Elsevier
ISBN 10 ۱۴۳۷۷۷۸۴۲۹
رمز فایل www.shahrsazionline.com
لینک دانلود مستقیم کتاب ریسک زباله های خطرناک
برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0