توانمند سازی جمعیت بافت فرسوده

تفاهم نامه میان شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به منظور توانمندسازی اقشار آسیب‌پذیر و یا در معرض آسیب‌های اجتماعی از طریق آموزش‌های فنی و حرفه‌ای منعقد شد.

کوروش پرند معاون وزیر تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی با مجید کیان‌پور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهر ایران امروز تفاهم نامه‌ای با عنوان افزایش و مهارت نیروی انسانی کارکرد در بافت فرسوده و سکونت‌گاه‌های غیر رسمی کشور، تحقق سند ملی توانمندسازی و ساماندهی سکونت‌گاه‌های غیر رسمی، اجرای سند راهبردی مهارت و فن‌آوری سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و سایر اسناد بالادستی منعقد کردند.

این تفاهم نامه از زمان امضا برای دو سال اعتبار دارد و در صورت رضایت طرفین تمدید می‌شود. همچنین در نحوه اجرای این تفاهم نامه عنوان شد که مدیران کل آموزش فنی و حرفه‌ای و مدیران کل راه و شهرسازی استان‌های ذیربط بر عملیاتی شدن و اجرای این تفاهم نامه عهده‌دار هستند.

این تفاهم نامه در هشت ماده ،سه بندی کلی،۲۵ بند جزیی، چهار تبصره و سه نسخه که هر یک حکم واحد دارند منعقد شد. هدف کلان این تفاهم نامه بهره گیری از توانمندی‌های اجرایی، مدیریتی، علمی، پژوهشی، آموزشی و … جهت آموزش ساکنین محدوده‌های بافت های فرسوده و سکونت‌گاه‌های غیر رسمی برای توانمندسازی آن‌ها و همچنین اشتغال مفید و مولد متقابل این شرکت عمران و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور است.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0