کتاب شهرهای آینده(طراحی شهرهای بهتر، هوشمندتر، پایدارتر و امن تر)

96345

شهرهای آینده (طراحی شهرهای بهتر، هوشمندتر، پایدارتر و امن تر)

نویسندگان: دکتر جوزف ان. پلتون و دکتر ایندو بی. سینگ

ترجمه: دکتر محمود عبدالله زاده

این کتاب درباره آینده است. اگر دقیق تر بگوییم درباره آینده شهرها است و این که آنها چگونه آینده سیاره ما را نهایتاً شکل می دهند. تأثیر بارز شهرها از منابع زیادی نشئت می گیرد. در این جا است که اکثریت انسان ها زندگی می کنند. در این جا است که فناوری های جدید و کشفیات علمی مهم و اختراعات پدیدار می شوند. در این جا است که راهبردهای جدید توسعه پایدار، انرژی تجدیدپذیر، و مبارزه با تغییرات اقلیمی به وجود می آیند. این کتاب- بخشی از یک مجموعه در جریان- به جای تلاش برای پرداختن به همه جوانب برنامه ریزی شهری می کوشد مجموعه منسجمی از اندیشه ها، ایده ها و داده ها را در قطعی قابل هضم ارائه کند که بتوان به سرعت آن را مطالعه کرد. در واقع این کتاب به بررسی آنچه برنامه ریزان شهری و رهبران سیاسی یافته اند که در جوامعشان کار می کند می پردازد.

امید است این کتاب به برنامه ریزان شهری در سراسر جهان برای پیش بینی شهرهای آینده بهتر، امن تر، پاسخگو تر و قابل زندگی تری کمک کند.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0