کتاب مسکن مهر

98234

معرفی کتاب مسکن مهر

طرح "مسکن مهر" یکی از مهمترین برنامه های اقتصادی و اجتماعی دولت نهم و دولت دهم به شمار می رود. براساس قراردادی مطالعاتی، در تاریخ خرداد ماه ۱۳۹۰ از سوی دفتر برنامه ریزی و اقتصاد مسکن، در وزارت راه و شهرسازی (وزارت مسکن و شهرسازی سابق) ارزیابیطرح مسکن مهر بر عهده شرکت "رهپو ساخت شارستان" گذاشته شد.

این مطالعات میان رشته ای، طرح مسکن مهر را در سه حوزه شهرسازی، اقتصادی و اجتماعی مورد بررسی و ارزیابی قرار داده و متن کتاب حاضر، چکیده این مطالعات و ناظر بر ابعاد کلان طرح مسکن مهر درسه حوزه یاد شده میباشد. اطلاعات و مستندات این گزارش عمدتاً برگرفته از منابع رسمی و معتبر کشور در آن تاریخ بوده که تا حد امکان مورد بررسی دقیق، پردازش ومحاسبات روشمند قرار گرفته اند و البته قابل ذکر است این اطلاعات در زمان انتشار، به روز رسانی نشده اند. از این رو هر چند این مطالعات در سال ۹۱-۱۳۹۰ بر اساس آمارهای موجود در آن مقطع تهیه و تدوین گردیده و شاید برخی پیش بینی ها و برآوردهای آن محقق نشده باشد، اما امید است بتواند به منزله سندی در روند بررسی طرح مسکن مهر و پیشبرد این پروژه عظیم ملی، مورد استفاده و تحلیل مسؤولان و پژوهشگران قرار گیرد.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0