Autodesk Revit MEP 2015 طراحی و ترسیم نقشه های تاسیساتی

Autodesk Revit MEP 2015 نرم افزاری قدرتمند از شرکت Autodesk به منظور طراحی و ترسیم نقشه های تاسیسات ساختمانی میباشد که برای طراحی و رسم فنی طراحی نقشه های آسانسورها، تهویه ها، نردبان های اضطراری و تجهیزات آتش نشانی و نجات و طراحی الکتریک مانند شبکه برق ساختمان، و لوله کشی و درواقع ترکیب همه نقشه کشی های تخصصی الکتریک، پایپینگ (لوله کشی) و مکانیک می باشد. در این نرم افزار با استفاده از ابزارهای جدید و حرفه ای و با وجود شمایل و شکلک های هر قسمت از تاسیسات میتوان با کشیدن آنها در صفحه سریعا و به بهترین و دقیق ترین شکل طرح تاسیسات را به وجود آورد. همچنین با این نرم افزار کامل، بسیار سریع میتوان اسناد و طرح های تاسیسات را مرور و مدیریت نمود. از ویژگی های این نرم افزار میتوان به اشتراک گذاری اسناد و فایلها با برنامه هایی نظیر اتوکد آرشیتکت، الکتریکال و مکانیکال اشاره نمود که مورد استفاده هر یک از پیمانکاران و سازندگان پروژه های عظیم تاسیسات ساختمان های بزرگ، فرودگاه ها، ایستگاه ها، کارخانه ها، تاسیسات پتروشیمی و … میباشد. این نرم افزار به طور کامل از فرمت های سه بعدی DWF پشتیبانی میکند .

 

توضیحات جهت کرک کردن نرم افزار :

۶۶۶-۶۹۶۹۶۹۶۹, ۶۶۷-۹۸۹۸۹۸۹۸, ۴۰۰-۴۵۴۵۴۵۴۵, ۰۶۶-۶۶۶۶۶۶۶۶
  1. در مرحله بعد از سریال نامبرهای زیر رو استفاده کنید.
  2. در قسمت  Product Key عبارت ۵۸۹G1 را وارد نمائید.
  3. پس از نصب پایان نصب ، نرم افزار را اجرا کنید. در این مرحله دو گزینه برای اکتیو کردن نرم افزار پیش روی شماست.
  4. اول این که تمامی ارتباطات اینترنت خود را قطع کنید و دوم هم با استفاده از فعالسازی از طریق تلفن چندین بار کلیک کنید تا پیغام خطا ظاهر شده و به مرحله قبل بعد قدم گذارید. انتخاب هریک از این دو در اختیار شماست.
  5. در این مرحله لازم است با توجه به نسخه ای که برروی سیستم نصب کرده اید (۳۲ یا ۶۴ بیت) یکی از کیجن ها را که در فایل فشرده قرار دارند اجرا کنید.
  6. وقتی صفحه اول مربوط به اکتیو کردن ظاهر شد شما لازم است کیجن موجود را اجرا کرده و برروی Mem Patch کلیک کنید تا پیغام successfully patched ظاهر شود.
  7. در مرحله بعد لازم است سریال موجود در قسمت request code را در کیجن کپی کرده و برروی Generate کلیک کنید تا سریال در قسمت activation code ظاهر شود .
  8. حالا کافیست همان سریال تولید شده را در قسمت مربوط کپی کنید تا نرم افزار کرک شود و پیغام فعال شدن هم ظاهر گردد.
  9. دقت داشته باشید تمامی این مراحل باید دقیق انجام پذیرد.

لینک دانلود مستقیم

توجه:فقط با آی پی ایران می توانید دانلود کنید.

 
پسورد فایل فشرده : soft98.ir ( پسورد را تایپ کنید )
منبع:سافت ۹۸
برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0