برگزاری اولین کنفرانس بلندمرتبه سازی

اولین کنفرانس مقدماتی بلندمرتبه‌‌سازی در ایران و خاورمیانه با هدف بهره‌مندی از اندیشه‌های صاحب‌نظران، مدیران بخش‌های دولتی و خصوصی، استادان دانشگاه، از ۱۹تا ۲۱ دی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، در سالهای اخیر، ساخت و ساز در ایران به دلایل سرمایهگذاریهای ملی و بینالمللی توانسته یکی از بزرگ‌ترین ساخت و ساز درونشهری در خاورمیانه را به خود اختصاص دهد. نشستها و گردهماییهای مختلفی در این زمینه در سراسر کشور برگزار گردیده است، اما با توجه به تواناییهای فنی و اجرایی هنوز این سؤال باقی است که به چه دلیل تنها شرکتهای محدودی در ایران اقدام به بلندمرتبهسازی کردهاند.

از آنجایی که اصول ساخت و ساز پایدار، شامل گسترهای وسیـع از روشهای ابتدایـی تا پیچیدهترین فن‌آوری‌های روز است، مقوله تناسب روشهای اجرا با استانداردهای کیفی همواره به عنوان شاخصهای کلیدی در این حوزه مورد توجه عموم بهرهبرداران بوده است. با توجه به سیر صعودی بلندمرتبهسازی که گاهی به اقتضای شرایط اقتصادی بر مبنای مقرون به صرفهبودن و نهچندان بر اصول استانداردسازی تعریف شده است و همچنین نبود فضای مور نیاز در زمینه معرفی نشانهای تجاری نمونه صنعت ساختمان اولین کنفرانس مقدماتی بلندمرتبهسازی درایران و خاورمیانه برگزار می‌شود.

از جمله مهم‌ترین اهداف برگزاری این برنامه می‌توان به بررسی چالش‌های فراروی بلندمرتبه‌سازی، نقش دانشگاه‌ها و پژوهشکده‌ها در شکل‌گیری بنیادین بلندمرتبه‌سازی در جامعه، ترویج سیاست‌های ملی مسکن، بهینه‌سازی و بلندمرتبه‌سازی، تسهیل و تشویق سرمایه‌گذاری و جلب و جذب سرمایه در امر بلندمرتبه‌سازی، مشارکت و تلاش برای اصلاح قوانین و مقررات و انجام اقدامات لازم برای تسهیل و امنیت فعالیت بلند‌مرتبه‌سازان و سرمایه‌گذاران مسکن اشاره کرد.

منبع:مهر

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0