کتاب اصول اولیه انواع ساختمان برای تجهیزات خدمات درمانی

9780471356727

این اثر شامل اطلاعات ضروری برای طراحی تجهیزات بهداشتی و درمانی است. در واقع این کتاب یک منبع جامع شامل اطلاعات مورد نیاز شما در رابطه با آغاز فرایند طراحی و تکمیل موفقیت‌آمیز پروژه‌های متفاوت بزرگ و کوچک بهداشتی و درمانی است.
معماران برجسته‌ای از سراسر ایالات متحده با اشتراک‌گذاری دانش دست اول خود در جهت راهنمایی شما و ارائه اطلاعات مورد نیاز در رابطه با تمامی جنبه‌های طراحی تجهیزات خدمات درمانی گام برداشته‌اند
این نسخه از کتاب چندین نمونه از پروژه‌های خدمات درمانی تکمیل شده در این قرن را ارائه داده و اطلاعات بیشتری در رابطه با مهندسی نیازمندی‌ها، پایداری و فن‌آوری‌های جدید در بر گرفته است.
این کتاب با ارزیابی نیازهای فعلی و آینده صنعت بهداشت و درمان آغاز شده و تمرکز خود را بر روی چگونگی تاثیر این نیازها روی معماری ساختمان‌های خدمات درمانی قرار داده است. در ادامه به اطلاعات حساس و دستورالعمل‌های ایجاد طرح‌های موفق برای بیماران بستری شده یا سرپایی، پرداخته است.

سال انتشار ۲۰۰۰
تعداد صفحات ۲۹۲
حجم فایل ۱۷ MB
اسم کتاب Building Type Basics for Healthcare Facilities
نویسنده Richard L. Kobus, Ronald L. Skaggs, Michael Bobrow
انتشارات Wiley
ISBN 10

۰۴۷۱۳۵۶۷۲۷

رمز فایل  www.shahrsazionline.com
لینک دانلود مستقیم کتاب اصول اولیه انواع ساختمان برای تجهیزات خدمات درمانی

 

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0