اتفاق نادر در تخریب خانه برای ساخت خیابان! (+عکس)

این تنها مورد از بیرون کردن افراد ازخانه هایشان توسط مسئولین چینی نیست. آنها برای پروژه های ساختمانی آینده اقدام به تخریب منازل مسکونی قدیمی می کنند که این چندمین خانه است که صاحب آن راضی به این کار نیست.

جام نیوز – این تنها مورد از بیرون کردن افراد ازخانه هایشان توسط مسئولین چینی نیست. آنها برای پروژه های ساختمانی آینده اقدام به تخریب منازل مسکونی قدیمی می کنند که این چندمین خانه است که صاحب آن راضی به این کار نیست.

مسئولین توسط لودر و ماشین های حفر خندق اقدام به تخریب خانه ها می کنند و برخی برای جلوگیری از کار آنها از خانه خارج نمی شوند.

اما در این مورد کمی فرق دارد. این فرد در تایونان ماشینش را در گوشه ای پارک می کند تا از تخریب خانه اش جلوگیری کند و به مسافرت رفت.

مسئولین پروژه ۱۰ روز صبر کردند تا صاحب ماشین بازگردد و آنها مشغول کارشان شوند. هنگامی که صاحب ماشین بعد از ۱۰ روز بازنگشت، آنها اقدام عجیبی را انجام دادند.

پروژه ی احداث یک خیابان از نظر مسئولین آن نباید به تاخیر می افتاد و از طرفی نباید به ماشین آسیبی می رسید.

آنها به گونه ای ساختمان را تخریب کردند که ماشین صحیح و سالم ماند و اطراف آن، ساختمان با خاک یکسان شد و تنها از آن قلوه سنگ باقی ماند.

صاحب ماشین که از مسافرت بازگشت از دیدن این صحنه بسیار تعجب کرد ولی کاری از دستش بر نمی آمد.

با توجه به جمعیت ۱٫۳ میلیاردی چین و روند رو به رشد احداث خیابان و ساختمان های مدرن اینگونه رفتار با مردم چین بسیار زیاد شده است.

چندی پیش نیز یک زن و شوهر پیر را برای ساخت خیابان مجبور به بیرون رفتن از خانه شان کردند.

8888888

88888888

888888888

8888888888

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0