تعریض میدان ابن شهر آشوب ساری

عملیات اجرایی تعریض میدان ابن شهرآشوب ساروی، با حضور شهردار و مسئولان حوزه شهری ساری در چهارراه دروازه بابل این شهر آغاز شد.

عملیات اجرایی تعریض چهار راه دروازه بابل به خیابان شیخ طبرسی با حضور مهدی عبوری شهردار، آقامیری رئیس سازمان عمران شهرداری، معاونان شهرداری و مجموعه معاونت آتش نشانی ساری در میدان در حال احداث ابن شهرآشوب ساروی آغاز شد.

مهدی عبوری، شهردار ساری در حاشیه این بازدید با اشاره به مشکل ترافیک در سطح شهر از این اقدام به منظور رفع این مشکل یاد کرد. وی افزود: در مرحله نخست، ۵۰۰ متر مربع از این پروژه به انجام رسید و در مراحل بعدی اقدام به تعریض کامل این تقاطع خواهیم کرد.

شهردار ساری یادآور شد: قصد داریم با اجرای کامل این پروژه ،میدان مناسبی در این مسیر ایجاد کرده تا به روان سازی ترافیک شهر کمک شایانی شود. عبوری، پس از بازدید از این پروژه از مدیریت و کارکنان سازمان عمران شهرداری ساری، به پاس تلاش شبانه روزی در اتمام این پروژه قدردانی کردند.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0