احداث پارک هفت هکتاری فناوری کرج

رئیس شورای اسلامی شهر کرج از احداث پارک هفت هکتاری فناوری در کرج و در منطقه اسلام آباد خبر داد.

محمود دادگو در نشست با معتمدان مناطق مختلف شهرداری کرج اظهار داشت: توسعه خدمات رسانی در مناطق محروم و توجه به رفع محرومیت‌ها از مهمترین اقداماتی است که مسئولان باید به آن توجه ویژه و اساسی داشته باشند.

وی در ادامه بر اهمیت رسیدگی به بافت‌های فرسوده تاکید کرد و گفت: امروز بخش اعظمی از نگرانی مدیریت شهری را مناطق و بافت‌های فرسوده تشکیل می‌دهد چرا که این مناطق در مقابل حوادثی طبیعی چون زلزله به شدت آسیب‌پذیر بوده و می‌تواند به بروز فاجعه انسانی منجر شود.

دادگو روند تملک بافت‌های فرسوده اسلام‌آباد به عنوان یکی از گسترده‌ترین بافت‌های فرسوده کرج را مثبت ارزیابی کرد و گفت: تاکنون ۶۹ هکتار از این اراضی آزادسازی شده است. وی احداث پارک فناوری به مساحت هفت هکتار را از برنامه‌های آتی شهرداری کرج در این منطقه عنوان کرد.

این مسئول با بیان اینکه آزادسازی باقی منطقه در دستور کار شهرداری کرج قرار دارد، ‌خاطرنشان کرد: سال گذشته فاز سوم عملیات تخریب، تسطیح و آوار‌برداری املاک خریداری شده آغاز شد و با اجرای این طرح تعداد ۵۸ واحد مسکونی و تجاری از املاک واقع در طرح ساماندهی تپه مرادآب خریداری و تملک شد.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0