مرمت مسجد جامع اصفهان

سازمان میراث فرهنگی قصد دارد در همایشی دیگر از رئیس جمهور دعوت کرده و از مرمت ۶۰۰ مسجد از جمله مسجد جامع اصفهان با ویدئو کنفرانس رونمایی کند.

رئیس جمهور روز دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه در همایشی از هفت پروژه مرمتی مساجد جامع از میان ۶۰۰ پروژه مرمتی به صورت نمادین رونمایی می کند. این مساجد عبارتند از مرمت مسجد جامع اصفهان که برای آن ده هزار میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شد، مرمت مسجد جامع ساری مازندران با ۷۰۰ میلیون تومان، مرمت مسجد جامع همدان با ۶۰۰ میلیون تومان، مرمت مسجد جامع یزد با ۶۵۰ میلیون تومان، مرمت مسجد النبی قزوین با ۸۸۰ میلیون تومان، مرمت مسجد جامع قزوینی ها در تبریز با ۵۰۰ میلیون تومان و مرمت مسجد جامع شیخ احمد جام در تربت جام با ۷۹۰ میلیون تومان.

برای مرمت ۶۰۰ مسجد جامع و اماکن مذهبی که سال گذشته در کشور انجام شد رقم ۳۰ میلیارد تومان به استان‌ها اختصاص یافته بود. همچنین این مراسم همزمان در تهران به صورت ویدئو کنفرانس در چند استان دیگر هم برگزار می‌شود. پیش از این نیز، رئیس جمهور در همایش استقبال از بهار، همایش تقدیر از اعضای ستاد تسهیلات سفر در استادیوم صد هزار نفری آزادی نیز حضور پیدا کرده بود که با حاشیه های سیاسی همراه بود.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0