افتتاح بازار و کاروانسرای شهری

مدیرعامل صندوق حفظ و احیای آثار تاریخی فرهنگی گفت: فاز نخست بزرگترین مجموعه بازار و کاروانسرای درون شهری کشور شنبه ۱۴ اردیبهشت در قزوین گشایش می یابد.

احسان ایروانی افزود: مجموعه بازار و کاروانسرای سعد السلطنه از ارزشمندترین آثار دوره قاجاریه به شمار می رود که مرمت آن با سرمایه گذاری بالغ بر یکصد میلیارد ریال از خرداد ماه ۱۳۸۷ آغاز شد.

او با بیان اینکه تاکنون راسته های قیصریه، وزیر، شترخان و حیاط و حمام سعدیه- قهرمانی آب انبار از سوی سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین مرمت و به فضای اقامتی ،پذیرائی،فرهنگی و اجتماعی تغییر کاربری داده است خاطر نشان کرد:با راه اندازی سرای بهشتیان و نگارالسلطنه ۸۰ درصد پروژه مجموعه سعدالسلطنه آماده بهره برداری است.

فاز نخست بزرگترین مجموعه بازار و کاروانسرای درون شهری کشور با حضور مقامات و مدیران ارشد استان قزوین، معاونان و مدیران صندوق احیاء و همچنین جمعی از مدیران کل ستادی وزارت اقتصاد و دارایی و معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی به بهره برداری می رسد.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0