انتقال پادگان لشکر ۷۷ از شهر مشهد

شهردار مشهد گفت: امروز نخستین گام آماده‌سازی اراضی میدان تیر لشکر ۷۷ ثامن‌الائمه انجام می‌شود که امیدواریم با این اقدام مابقی مراحل انتقال به سرعت انجام شود.

محمد پژمان در مراسم آغاز عملیات عظیم آماده‌سازی اراضی میدان تیر لشکر ۷۷ ثامن‌الائمه(ع)، اظهار کرد: امروز شاهد اتفاقات بزرگی در مشهد هستیم که به توسعه و آبادانی این شهر کمک فراوانی می‌کند.

وی ادامه داد: زمانی که پادگان و لشکر ۷۷ در این مکان احداث و فعالیت‌های ارتش آغاز شد، مشهد بسیار کوچک و تمامی مکان‌هایی که یک کیلومتر از حرم فاصله داشتند بیرون از مشهد ارزیابی می‌شدند.

پژمان گفت: امروز مشهد شاهد توسعه و پیشرفت چشمگیری است، از سال ۸۵ تاکنون جمعیت مشهد ۵ برابر شده که نشان از توسعه و افزایش نیازهای شهروندی در این شهر دارد.

شهردار مشهد خاطرنشان کرد: با نگاه بلند مقام معظم رهبری و فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به سبب توسعه شهر و قرار گرفتن این پادگان در محدوده فضای شهری، بر آن شدیم که با همکاری ارتش جمهوری اسلامی ایران بتوانیم این پادگان را به محل جدید که در حال احداث است منتقل کنیم و از این فضا برای توسعه فضاسازی شهری استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: این فضا به شهرداری مشهد این امکان را می‌دهد تا علاوه براینکه اقدام به فضاسازی شهری در این منطقه می‌کند، با خیابان‌کشی و احداث راه از محدوده زکریا، بسیاری از بارهای ترافیکی مشهد را از بین ببرد.

پژمان اظهار کرد: امروز نخستین گام آماده‌سازی اراضی میدان تیر لشکر ۷۷ ثامن‌الائمه انجام می‌شود که امیدواریم با این اقدام مابقی مراحل انتقال به سرعت انجام شود.

شهردار مشهد عنوان کرد: یکی از اقدامات مهم در این فضا پس از انتقال کامل، امکان دسترسی جاده شهید کلانتری به این مسیر می‌شود که می‌تواند بار ترافیکی بسیاری را در مشهد کاهش دهد.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0