طرح جامع شهر زنجان در حال بررسی

مدیر معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: طرح جامع شهر زنجان با دقت در حال بررسی و تهیه است.

عباسعلی فلاح اظهار کرد: سیما و منظر شهری این محور به صورت نمونه موردی در شهر زنجان اجرایی می‏شود. وی توجه به سیما و منظر شهری را ضروری عنوان کرد و افزود: باید نسبت به سیما و منظر شهری شهر زنجان حساسیت لازم را داشته باشیم.

مدیر معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با تاکید بر لزوم اجرای طرح محور داوود قلی- دلجویی براساس سیما و منظر شهری، خاطرنشان کرد: اقدامات لازم در این راستا صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته نسبت به سیما و منظر شهری این محور اقدام شده بود، یادآور شد: مراحل مطالعاتی سیما و منظر شهری محور داوود قلی-دلجویی در سال گذشته آغاز شده بود.

فلاح بررسی موانع و مشکلات طرح سیما و منظر شهری محور داوود قلی-دلجویی را یادآور شد و خاطرنشان کرد: اجرای این طرح پس از بررسی موانع و مشکلات در کمیته فنی و برگزاری جلسه کمسیون ماده پنج در اواخر اردیبهشت سال‏‌جاری برای اجرا ابلاغ خواهد شد.

مدیر معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان توجه به سیما و منظر شهری را از اولویت‏های مهم اداره راه و شهرسازی دانست و تاکید کرد: سیما و منظر شهری محور داوود قلی- دلجویی در این راستا اجرایی می‏شود.

وی رعایت تناسبات و خط آسمان در سیما و منظر شهری را مهم ارزیابی کرد و یادآور شد: رعایت معیارهای شهری در طرح سیما و منظر شهری باید مورد توجه باشد.

فلاح به تهیه و تصویب طرح‌های جامع و تفصیلی شهرهای استان اشاره کرد و گفت: از سال گذشته نسبت به تهیه و تصویب طرح‏های تفصیلی و جامع شهرهای استان اقدام شده است.

فلاح خاطرنشان کرد: از مجموع ۱۹ شهر استان زنجان، برای چهار شهر طرح‏های تفصیلی یا جامع در حال تهیه است. مدیر معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان طرح تفصیلی و جامع شهر زنجان را مورد تاکید قرار داد و تاکید کرد: طرح جامع شهر زنجان با دقت در حال بررسی و تهیه است.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0