انتقال کامل کارخانه کوکاکولای مشهد

شهردار منطقه ۹ مشهد گفت: عملیات انتقال کارخانه کوکاکولا به خارج از شهر در چند روز آینده و همزمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا (ع) آغاز می شود و حداکثر تا شش ماه آینده به اتمام می‌رسد.

حسین طاهری‌پور در نشست خبری شهردار منطقه ۹ شهرداری مشهد که در سالن جلسات شهرداری منطقه ۹ مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در واقع همجوار کارخانه کوکاکولا با بافت مسکونی منطقه کوثر مشکلات زیادی را برای شهروندان به وجود آورده است و سبب بروز نارضایتی در شهروندان شده است.

وی تصریح کرد: با وجود عدم سنخیت به وجود آمده در این بافت تمایلات همواره برای جابه جایی این مکان صنعتی بوده است و در حال حاضر با تفاهمات انجام شده با متولیان و صاحبان کارخانه عملیات جابه جایی و انتقال این کارخانه به خارج از شهر همزمان با میلاد حضرت زهرا (ع) آغاز می‌شود.

شهردار منطقه ۹ مشهد ادامه داد: این عملیات که در راستای بالا بردن رضایت شهروندان ساکن محدوده بلوار کوثر است حداکثر تا شش ماه بعد از شروع عملیات به پایان می‌رسد.

طاهری‌پور با بیان اینکه باید طرحی مناسب برای جایگزینی کارخانه برنامه‌ریزی شود، ادامه داد: در حال حاضر مشاور مشغول بررسی برای نقشه ادامه بولوار کوثر است و بعد از انجام بررسی‌های لازم طرح ابلاغ شده و اقدامات لازم در این زمینه اجرایی می‌شود.

وی در ارتباط با اقدامات دیگری که در محدوده شهرداری منطقه ۹ برای رفاه حال ساکنان در حال انجام است، خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات انجام شده اجرای پارک خطی فکوری است که تا دو ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار منطقه ۹ مشهد افزود: همچنین پارک‌هایی در خاقانی و تقاطع صیاد شیرازی در حال اجرا هستند همچنین تعداد چهار سالن ورزشی نیز در سطح منطقه ۹ شهرداری مشهد ساخته شده و به بهره‌برداری رسیده‌اند.

شهردار منطقه ۹ مشهد با اشاره به اهمیت نهادینه کردن ورزش در تمامی اقشار اضافه کرد: این سالن‌های ورزشی همگی دارای امکانات ورزشی برای بانوان بوده که می‌توانند با هزینه‌های پایین از آنها استفاده کنند.

طاهری‌پور در ارتباط با اقدامات عمرانی دیگری که در سطح شهرداری منطقه ۹ مشهد در حال اجرا است، یادآور شد: پروژه بلوار نماز وارد فاز بعدی اجرایی شده است و امید می‌رود که پروژه در موعد مقرر به اتمام برسد.

وی با بیان اینکه ساخت و ساز در محدوده شهرداری منطقه ۹ زیاد است، گفت: به دلیل ارزش افزوده‌ای که در این محدوده وجود دارد بیشتر تخلفات ساختمانی در محدوده شهرداری منطقه ۹ تخلفات زیربنایی است.

شهردار منطقه ۹ مشهد ادامه داد: با این حال با شرایطی که در منطقه ۹ وجود دارد و اکثر زمین‌ها سنددار هستند نظارت بر روی ساخت و ساز آنها راحت‌تر و امکان پایین آوردن تخلفات بیشتر است.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0