مشهد پایتخت برنامه‌ریزی شهری کشور

استاد دانشگاه تبریز گفت: با تلاش شورا و شهرداری در امور برنامه‌ریزی و پژوهشی، می‌توان مشهد را پایتخت برنامه‌ریزی شهری ایران دانست.

کریم حسین‌زاده دلیر در حاشیه پنجمین کنفرانس برنامه‌ریزی و مدیریت شهری در دانشکده علوم دانشگاه فردوسی، اظهار کرد: برگزاری پنج دوره کنفرانس مدیریت شهری در مشهد با تلاش شهرداری، شورای شهر و دانشگاه نشان دهنده عزم و تلاش این نهادها در همکاری و توسعه فعالیت های مشترک است که می‌تواند نوید بخش گره خوردن فضای کار و فعالیت اجرایی با محیط دانشگاهی باشد و برنامه‌ریزی و مدیریت را به هم گره بزند.

استاد دانشگاه تبریز با تاکید بر انتخاب آگاهانه اعضای شورای شهر از سوی مردم بیان کرد: مردم مشهد در پایتخت معنوی کشور و دومین کلانشهر مذهبی جهان حضور دارند که همین امر جایگاه مشهد را حتی از پایتخت سیاسی کشور نیز پررنگ‌تر و متمایزتر کرده است و به همین دلیل شهروندان مشهدی با انتخابی آگاهانه و دقیق نسبت به مسائل حساس بوده و همه امور را رصد می‌کنند.

حسین زاده تصریح کرد: پایه و اصل برای انجام اقدامات موثر با انتخاب اعضای شورا و شهرداری کوشای مشهد وجود دارد و این نقطه عطفی برای مشهد است پس باید گام‌های بزرگتر بعدی در راستای توسعه برنامه‌ریزی و مدیریت در این شهر و ارسال این الگو به دیگر شهرها برداشته شود.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0