تصویب طرح جامع مبلمان شهری اراک

رئیس شورای اسلامی شهر اراک از تصویب طرح جامع مبلمان شهری اراک خبر داد و گفت: این طرح در آینده‌ای نزدیک برای اجرا به شهرداری ابلاغ می‌شود.

کیومرث محمودی در ششمین نشست ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی گفت: زیباسازی شهری کاری مشارکتی است که با همکاری مردم و دستگاه‌های اجرایی محقق خواهد شد همچنین این مهم نیازمند عزم جدی مسئولین استانی است.

وی عنوان کرد: ۹۹ درصد از آسفالت تهیه شده در شهرداری اراک بر اساس استاندارهای کشور تامین می‌شود و بروز مشکل در سطح پوشش خیابان‌ها بر اثر عدم پخش صحیح آن است.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک با بیان اینکه طرح جامع توسعه فضای سبز اراک نیز در ماه‌های آینده به تصویب نهایی می‌رسد، ادامه داد: در این طرح علاوه بر ساماندهی فضای سبز شمال و شرق شهر اراک به ایجاد فضای سبز در مناطق غرب و جنوب نیز تاکید شده است. محمودی تصریح کرد: گل‌آرایی در بلوارها نیز از دیگر برنامه‌های تدوین شده در این طرح به شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: اجرای طرح ساماندهی پایانه‌های مسافربری، کاهش میزان ترافیک در شهر را به دنبال داشته که با خرید وسایل نقلیه جدید وارد مرحله‌ای دیگر از طرح خواهیم شد.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک با تاکید بر لزوم ساماندهی شبکه توزیع برق و تلفن و استفاده از شبکه‌های زیرزمینی اظهار کرد: طرح جامع مبلمان و زیباسازی شهری به عنوان پایلوت در خیابان امام خمینی (ره) شهر اراک اجرا می‌شود.

وی گفت: در راستای کاهش ترافیک میدان شهدا عملیات احداث پارکینگی در هشت طبقه و در ۲۴ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال در این محدوده شهری در دست اقدام است. محمودی عنوان کرد: در ماه آینده نیز خط معاینه فنی موتورسیکلت‌ها در مرکز معاینه فنی خودرو افتتاح می‌شود.

وی بر لزوم انتقال مطب پزشکان به صورت واحد در حاشیه شهر تاکید کرد و افزود: در صورت درخواست انتقال توسط پزشکان، مجوزهای لازم صادر و پزشکان از تخفیف در پرداخت عوارض برخوردار می‌شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک تصریح کرد: با توجه به کم شدن ظرفیت آرامستان اراک بیش از ۳۱۰ هزار متر مربع به این مکان اختصاص داده شده است که در حال حاضر ۲۰ هکتار از این مقدار زمین مراحل صدور سند را پشت سر گذاشته‌اند.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0