تصویب طرح جامع شهر چکنه

معاون استاندار خراسان‌رضوی گفت: توسعه فضاهای آموزشی و ساماندهی زمین‌های بایر با تصویب طرح جامع تفصیلی شهر چکنه اجرا می‌شود.

محمدحسن واحدی در جلسه کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی خراسان‌رضوی اظهار کرد: قابلیت‌های گردشگری، اصلاح ساختار کشاورزی و موقعیت ترانزیتی از جمله مواردی است که در طرح جامع تفصیلی برای شهر چکنه دیده شده است. وی ادامه داد: توسعه فضاهای آموزشی، ورزشی، بهداشتی، خدمات شهری، رعایت حریم رودخانه و ساماندهی زمین‌های بایر نیز در این طرح مورد توجه قرار گرفته است.

واحدی با اشاره به قوانین مربوط به تعیین حریم و محدوده شهر گفت: براساس نظرات کارشناسی مشاور طرح، حریم ۲۹۳ هکتاری و محدوده ۹۳ هکتاری مورد قبول واقع شده است.

وی با اشاره به درخواست شهرداری گناباد مبنی بر افزوده شدن بلوار ۱٫۲ کیلومتری وحدت به محدوده شهر گفت: هرچند بهسازی، تامین روشنایی این مسیر با توجه به آمار بالای تلفات آن امری ضروری است؛ اما با توجه به عبور این مسیر از میان اراضی کشاورزی گناباد، به واسطه اجرای این طرح امکان تغییر کاربری اراضی کشاورزی به مسکونی وجود ندارد.

معاون امور عمرانی استانداری خراسان‌رضوی ادامه داد: در هفته آینده شورای ترافیک استان و شهرستان تشکیل و عرض مورد توافق برای این معبر را مشخص و به محدوده شهر اضافه می‌شود. واحدی تاکید کرد: شهرداری موظف است با ساخت و سازهای غیرمجاز انجام شده در حاشیه این معبر برخورد کند و مجاز نیست این موارد را در کمیسیون ماده ۱۰۰ تصمیم‌گیری کند.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0