ساختمانهای بالای ۴ طبقه را خراب می‌کنم

عضو شورای شهرتهران با اشاره به ساخت و سازهای غیرمجاز و بالای ۴ طبقه در تهران، گفت: اگر این ساخت و سازها ادامه پیدا کند، بنده خودم این ساختمانها را خراب خواهم کرد.

عباس شیبانی یکی از آرام‌ترین اعضای شورای شهر تهران در جریان پانصد و چهل و دومین جلسه شورا که با حضور ۱۳ نفر اعضا صبح امروز در تالار شورا برگزار شد، با اشاره به ساخت و سازهای بالای ۴ طبقه در تهران، گفت: شورای شهر به شهرداران مناطق ابلاغ کند که بیش از ۴ طبقه پروانه و مجوز ساخت ندهند.

وی که از ساخت و سازهای بالای ۴ طبقه بسیار نگران و دلگیر بود، گفت: اگر این کار ادامه پیدا کند، من خودم این ساختمانها را خراب خواهم کرد. در جلسه امروز قرار بود شهردار تهران برای ارائه گزارش درخصوص لزوم حفظ نمای بصری برج میلاد و جلوگیری از ساخت و ساز در حریم ان در شورای شهر حاضر شود که به دلیل نامعلومی وی از حضور در این جلسه امتناع و قرار شد در جلسه بعدی این موضوع مجدداً در دستور کار شورا و با حضور شهردار تهران قرار گیرد.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0