ساخت ۳۷۰ هزار مسکن در شهرهای کوچک

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه ما مسئولیت داریم در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر ۳۷۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح مسکن مهر احداث کنیم، افزود: بیش از ۲۲ هزار واحد از این طرح تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

همزمان با بهره‌برداری از ۱۰۰ هزار واحد مسکونی مهر روستایی کشور، بهره‌برداری از یک هزار و ۷۲۴ واحد مسکونی طرح مسکن مهر استان در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفری با حضور رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آغاز شد. علاوه بر بهره‌برداری از یک واحد مسکن مهر روستایی به عنوان ۱۰۰ هزار واحد مسکن مهر، پروژه ۸۱ واحدی کاملیا در محله پسکلایه بزرگ بخش خرم‌آباد این شهرستان نیز به بهره‌برداری رسید.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این مراسم با اشاره به اینکه ما مسئولیت داریم در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر ۳۷۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح مسکن مهر احداث کنیم، افزود: بیش از ۲۲ هزار واحد از این طرح تکمیل و به بهره‌برداری رسید و نزدیک به ۹۰ هزار واحد دیگر نیز نزدیک به تکمیل و واگذاری‌اند، همچنین حدود ۳۰ هزار واحد دیگر در حال گذراندن مراحل تکمیلی هستند.

علیرضا تابش اظهار داشت: حل مشکل مسکن به ویژه محرومان از جمله دغدغه‌های اصلی دولت‌مردان بوده و هست البته در دولت نهم و دهم با اجرای طرح مسکن مهر این دغدغه در اولویت قرار گرفت و با تلاش و کوشش همه مدیران و مسئولان حوزه مسکن، این هدف مهم و بزرگ یعنی خانه‌دار شدن متقاضیان مسکن محقق شده است.

وی اظهار امیدواری کرد تا با اقدامات خوب و پیگیری‌های مداوم مدیران این طرح، به ویژه بنیاد مسکن همه متقاضیان مسکن تا پایان عمر دولت دهم از نعمت خانه بهره‌مند شوند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران نیز در این مراسم با اظهار این نکته که هم‌اکنون این بنیاد در ۴۱ شهر استان و روستاهای آن برای ساخت مسکن در قالب طرح مسکن مهر فعالیت می‌کند، افزود: از مجموع بیش از ۱۸ هزار واحد مسکونی طرح مسکن مهر مازندران تاکنون یک هزار و ۷۷۵۰ واحد آن، عملیات احداث‌شان آغاز شده و طی دو روز آینده بیش از یک هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی نیز در استان به بهره‌برداری می‌رسند.

سید مجید هاشمی با اشاره به مشخصات فنی پروژه ۸۱ واحدی مورد بهره‌برداری بخش خرم‌آباد تنکابن که در زمینی به مساحت تقریبی ۷ هزار متر مربع در هفت بلوک سه طبقه‌ای با زیربنای کلی ۹ هزار و ۲۳۲ متر مربع و هر واحد آن حدود ۸۰ متر گفت: این پروژه دارای ۲۵۰ میلیون ریال وام به هر واحد و دارای سهم آورده به ازای هر متقاضی ۱۵۰ میلیون ریال بوده که سه‌شنبه به بهره‌برداری رسید.

مدیر کل بنیاد مسکن مازندران با اشاره به اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای خانه‌دار شدن مردم در شهرهای کوچک و روستاها به عزم دولت برای حل مشکل مسکن مردم به ویژه محرومان در طول عمر دولت‌های نهم و دهم، آن را هدیه‌ای از سوی دولت خدمتگذار و عدالت‌محور به مردم ارزیابی کرد.

در این مراسم آیت‌الله رسولی محلاتی نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سید داود شاه‌چراغی امام جمعه تنکابن و سید عیسی هاشمی معاون عمرانی استانداری مازندران، سید ابراهیم هاشمی معاون استاندار و فرماندار ویژه تنکابن حضور داشتند.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0