طرح جامع راهبردی جزیره هندورابی

مطالعات طرح جامع راهبردی استراتژیک جزیره هندورابی با رویکرد اکوتوریسم پس از ۵ سال توقف، با همکاری مشاوران ایرانی و خارجی آغاز شد.

مطالعات طرح جامع راهبردی استراتژیک جزیره هندورابی با حضور کارشناسان و مشاوران ایرانی و خارجی آغاز شد. براساس این گزارش، در روزهای پایانی خرداد و پس از انعقاد قرارداد تهیه طرح جامع هندورابی بین مشاوران ایرانی و کارشناسان خارجی؛ مطالعات گسترده ای در شش فصل کلی برای تدوین این طرح آغاز شد.

توجه ویژه به محیط زیست هندورابی و حفظ جاذبه های طبیعی با هدف توسعه اکوتوریسم از مهم ترین محورهای این طرح جامع است. همچنین، مطالعات شناخت پایه، به روز رسانی نتایج طرح های فرادست، تحلیل و آینده نگری، ارائه چشم انداز، ارزیابی گزینه های توسعه، تدوین برنامه ها و نظارت پایش از جمله فصل های ششگانه طرح مطالعاتی هندورابی است.

جزایر هندورابی، فارور کوچک و فارور بزرگ از سال ۱۳۸۸ به سازمان منطقه آزاد کیش الحاق شده اما تهیه طرح جامع هندورابی تاکنون عملیاتی نشده بود.

در حال حاضر، کارشناسان سازمان منطقه آزاد کیش و مشاوران طرح جامع هندورابی با تهیه تصاویر و نقشه های پایه جزیره و نیز بازدیدهای محلی تلاش می کنند در کوتاه ترین زمان، طرح جامع هندورابی را تهیه کنند تا پس از تصویب نهایی، عملیات اجرایی طرح های عمرانی و گردشگری در این جزیره زیبا آغاز شود.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0