سال توسعه بزرگراههای تهران

تقاطع غیرهمسطح ایران خودرو با بزرگراه های لشکری و فتح طی مراسمی با حضور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به نمایندگی از دکترقالیباف، فرماندهان نیروی هوایی ارتش، شهروندان و شورایاران و شهردار منطقه ۲۱ به بهره برداری رسید.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران در مراسم افتتاح تقاطع غیرهمسطح ایران خودرو با بزرگراه های شهیدلشکری و فتح گفت: در کنار بزرگراه تهران-کرج این محل یکی از مسیرهای پرتراکم ورودی به پایتخت است . وی افزود: بزرگراه شهید لشکری در گذشته به صورت یک تقاطع چراغ دار اداره می شد که ما شاهد تصادفات و انباشت ترافیک در این محل بودیم .

تشکری هاشمی تصریح کرد: با بررسی و مطالعات کارشناسی-تخصصی که صورت گرفت و با تلاش هایی که توسط شهردار منطقه ۲۱ انجام شد، این تقاطع در عرض ۱۸ ماه به یک تقاطع غیرهمسطح تبدیل گردید که نشان از کار جهادی خدمتگزاران مردم در شهرداری تهران دارد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با تاکید بر اینکه تمام تلاش مجموعه شهرداری بر این است که از اتلاف وقت شهروندان جلوگیری کند، گفت: مطمئنا سیاست ایمن سازی و بهبود سریع ترافیک در پایتخت به جدیت دنبال خواهد شد. وی اظهار امیدواری کرد: تقاطع هایی که به صورت دوربرگردان های ناامن هستند ساماندهی خواهند شد .

تشکری هاشمی با اشاره به اینکه برنامه های شهرداری برای حل مشکل ترافیک شهر تهران بسیار گسترده است، ادامه داد: ساماندهی معابر تنها هدف شهرداری نیستند و ما عمده توان خود را برای گسترش حمل ونقل عمومی به کار می بریم . وی در پایان گفت: به یاری خداوند متعال سال ۹۳ ، سال جهش در حمل و نقل عمومی و حل گره های ترافیکی شهر خواهد بود .
سلیمی: این پروژه یک میلیارد تومان هزینه داشت.

مصطفی سلیمی شهردار منطقه ۲۱ در این مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: ساخت پل تقاطع غیرهمسطح ایران خودرو با بزرگراه های شهید لشکری وفتح در طول هجده ماه در نوع خود یک رکورد محسوب می شود چرا که در حال حاضر ساخت چنین پل هایی در کشور حدود ۲ الی ۳ سال زمان می برد .

وی با بیان اینکه در ساخت این پروژه ساماندهی شبکه های تاسیساتی ۵ ،۶ ماه زمان برد، تصریح کرد: همه معاونت های منطقه برای ساخت این تقاطع همدل و بسیج شده بودند. وی با اشاره به اینکه برای ساخت این پروژه یک میلیارد تومان هزینه شده است، افزود: ترافیک موجود در این محل بیشتر اوقات تا بزرگراه آزادگان کشیده می شد که از امروز به بعد دیگر شاهد ترافیک در این محل نخواهیم بود .

سلیمی با اشاره به ویژگی های این تقاطع گفت: این تقاطع شامل یک پل اصلی روگذر از نوع عرشه فلزی بر روی بزرگراه شهید لشکری جهت حذف تقاطع با بلوار و یک روگذر از نوع دال بتنی جهت اتصال شمال و جنوب بلوار است . وی در پایان ابراز امیدواری کرد که زیرگذر این تقاطع نیز در ماه های آینده به بهره برداری می رسد .

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0