مسکن اجتماعی جایگزین مسکن مهر

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر گفت: دولت یازدهم پس از پایان کار مسکن مهر راهکارها و رویکردهای جدیدی مانند مسکن اجتماعی، مسکن حمایتی و مشارکتی د دارد که مشکل مسکن نیازمندان کشور را حل می‌کند.

احمد اصغری‌مهرآبادی گفت: در صورت مساعدت بانک مرکزی، تا پایان سال آینده طرح ‌های مسکن مهر به اتمام می‌رسد. وی گفت: تمام پروژه‌های مسکن مهر در سطح کشور برای اتمام به اعتبار نیاز دارد و بانک مرکزی برابر مصوبه دولت برای مسکن مهر، ۵۰ هزار میلیارد تومان تصویب کرده که ۴۴ هزار میلیارد تومان پرداخت شده است.
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: برای تکمیل طرح ‌های مسکن مهر در سطح کشور نیز ۴۷ هزار میلیارد تومان دیگر قرارداد بسته شده است که این میزان کافی نیست. مهرآبادی افزود: برای تکمیل و اتمام طرح ‌های مسکن مهر در کشور حداقل ۳ هزار میلیارد تومان دیگر اعتبار نیاز است که سقف وام و تسهیلات بانکی را از ۲۵میلیون تومان به ۳۰ میلیون تومان افزایش دهیم.
وی اظهار داشت: با هر روش و تدبیری که بانک مرکزی انجام می‌دهد برای کمک به طرح ‌های نیمه تمام که آماده‌سازی آنها باقی مانده، حدود یک هزار میلیارد تومان دیگر نیاز است.
مهرابادی با اشاره به نقش مردم در تسریع روند تکمیل طرح ‌های مسکن مهر گفت: مردم هم باید کمک کنند و سهمی را که از طریق آورده شخصی می پردازند بموقع و به دور از هر گونه تعللی انجام دهند چرا که هر چقدر مردم سریعتر این پول‌ها را پرداخت کنند در اتمام و تکمیل پروژه‌های مسکن مهر تعلل پیش نخواهد آمد.
مهرآبادی افزود: دولت یازدهم پس از پایان کار مسکن مهر راهکارها و رویکردهای جدیدی دارد از جمله اجرای طرح‌های جدید در قالب مسکن اجتماعی، مسکن حمایتی و مشارکتی است که مشکل مسکن نیازمندان کشور را حل خواهد کرد. وی گفت: مسکن مهر پس از اینکه به اتمام رسید، پرونده آن در سطح کشور بسته می‌شود و عنوان دیگری از جمله مسکن اجتماعی برای آن تعریف خواهد شد.
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر افزود: برای اجرای طرح‌های جدید مسکن در دولت یازدهم کارگروهی تشکیل شده و فعال است و تا پایان خرداد و تابستان امسال بر مبنای آن طرح‌های جدید مسکن اجتماعی و حمایتی و مشارکتی آغاز می شود.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0