ورودی‌های تهران ساماندهی می‌شوند

مدیرکل حریم شهر تهران از ساماندهی ورودی های شهر تهران خبر داد و گفت: طرح ساماندهی ورودی های شهر تهران با اولویت غلبه واجرای فضای سبز در دستور کار قرار دارد.

خانلری – مدیرکل حریم شهر تهران با اشاره به ساماندهی ورودی های شهر تهران خاطرنشان کرد: بر اساس دستور شهردار تهران ورودی های شهر تهران نیز مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: این ورودی‌ها باید به شکلی ساماندهی شود تا وقتی کسی وارد تهران می شود آن را احساس کند و این حس با غلبه فضای سبز باشد و دارای حاشیه ای کاملا سبز باشد.

خانلری تصریح کرد: به این منظور، پیش بینی شده تا خط میان حریم تا خط ورودی محدوده کاملا با حاشیه فضای سبز باشد و اگر در جایی باغ و زمین کشاورزی نیز بود حفظ شود و اگر جایی درخت نیست درختکاری انجام شود.

وی افزود: تهران شش ورودی اصلی دارد و به مناطق ابلاغ شده تا برنامه هایشان را برای فضای سبز حاشیه شهر تهران اعلام کنند، چراکه ورودی های تهران پیشانی شهر است و هرکس وارد می شود باید آن را حس کند و این پیشانی در حال حاضر بسیار ضعیف است.

خانلری خاطرنشان کرد: مصوبات این طرح انجام و حرایم مشخص شده و همچنین محدوه فضای سبز در ورودی ها در سیستم جی آی اس نیزپیاده شده است، ضمن آن که املاک ساخته شده در این محدوده شناسایی و ساماندهی آن به مناطق ابلاغ شده است . وی تصریح کرد: در ورودی ها غلبه فضای سبز مهم است و هیچ کاربری دیگری پذیرفته نیست.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0