تامین اعتبار طرح‌های هادی روستایی

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور از مصوب شدن یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به اجرا و تهیه طرح‌های هادی روستایی در کشور طی سال جاری خبر داد.

محمدرضا شاملو در حاشیه افتتاح پروژه ۲۶۴ واحدی شهرستان فردوس در جمع خبرنگاران اظهارکرد: ۳۸ هزار روستای بالای ۲۰ خانوار در کشور وجود دارد که برای ۱۳ هزار و ۵۰۰ روستا طرح هادی اجرا شده و یا در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه ۳۰ هزار روستا در کشور نیز تهیه طرح هادی شده است، بیان داشت: تا پایان برنامه پنجم توسعه باید طرح هادی تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار تهیه شود.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور از هزینه کرد ۳۰۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های هادی در کشور طی سال گذشته خبر داد و افزود: بر اساس قانون بودجه باید هشت درصد اعتبارات استان‌ها به اجرای طرح‌های هادی اختصاص یابد. وی عنوان کرد: امسال یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای تهیه و اجرای طرح های هادی در کشور مصوب شده است.

وی با بیان اینکه تا کنون برای ۵۰۰ هزار واحد مسکونی روستای زمین تامین و در اختیار متقاضیانن قرار داده شده است، تصریح کرد: در سال جاری پیش‌بینی می‌شود برای ۲۰ هزار واحد روستایی تامین زمین شود.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور با اشاره به اجرای طرح بهسازی و احیای بافت‌های با ارزش روستایی گفت: در ۵۶ روستا تا برنامه چهارم طرح بهسازی بافت با ارزش روستایی تهیه شده و در ۴۰ روستا نیز به اجرا در آمده است. شاملو تصریح کرد: در برنامه پنجم توسعه طرح بهسازی و احیای بافت های با ارزش ۳۰ روستا در دست اجرا است که باید تا پایان برنامه به اتمام برسد.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0