الحاقیه طرح جامع شهر گلدشت

مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در باره اعلام نظر الحاق به محدوده طرح جامع شهر گلدشت برای اجرا به استاندار و رئیس شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اصفهان ابلاغ شد.

دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در باره اعلام نظر الحاق به محدوده طرح جامع شهر گلدشت را برای اجرا به استاندار و رئیس شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اصفهان ابلاغ کرد.

در اجرای بند (۵) ماده (۴) قانون تأسیس شورای عالی شهرسازی و معماری ایران و ماده (۴۲) آئین‌نامه نحوه بررسی و تصویب طرحهای توسعه و عمران محلی، ناحیه‌ای، منطقه‌ای و ملی و مقررات شهرسازی و معماری کشور، مصوب ۱۲/۱۰/۱۳۷۸ هیأت محترم وزیران، به استحضار می‌رساند، شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در جلسه مورخ ۵/۱۲/۱۳۹۲، الحاق به محدوده طرح جامع شهر گلدشت را که در اجرای بند (۲) از ماده (۳) قانون تغییرنام وزارت آبادانی و مسکن به مسکن و شهرسازی و تعیین وظایف آن، توسط این وزارتخانه تهیه و در تاریخ ۷/۲/۱۳۹۲ در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اصفهان به تصویب رسیده بود را مورد بررسی نهایی قرار داد و ضمن تأکید بر ابلاغ طرح جامع شهر گلدشت و با توجه به موارد زیر با الحاق فوق مخالفت شد:

۱ـ عدم ارائه گزارش فنی و کارشناسی

۲ـ تصویب طرح جامع شهر گلدشت در تاریخ ۲۵/۱۲/۱۳۸۹ و تأمین کلیه سرانه‌های مسکونی و خدماتی موردنیاز در افق طرح

۳ـ فاصله زیاد اراضی موردنظر با محدوده شهر گلدشت و قرارگیری اراضی کشاورزی در حدفاصل این دو شهر که در معرض تهدید قرار می‌گیرد.

۴ـ عدم ارائه مدارک مبنی بر اخذ مجوزهای لازم از جمله تبصره۱ ماده۱ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغات و همچنین مشمولیت قانون منع فروش.

۵ ـ وجود اراضی بایر و بافت فرسوده در داخل محدوده شهر و لزوم جلوگیری از توسعه افقی شهر.

خواهشمند است دستور فرمایید مراتب به طور مقتضی به اطلاع شورای اسلامی شهر و شهردار مربوطه و سایر مراجع ذی‌ربط رسانیده شود.

معاون معماری و شهرسازی و دبیر شورای عالی معماری و شهرسازی

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0