تصویب طرح جامع شهر مشهد

کلیات طرح جامع شهر مشهد که از سوی کارگروه تخصصی امور زیر بنایی پیشنهاد شده بود، به تصویب رسید و راهی شورای عالی شهر سازی کشور شد.

علیرضا رشیدیان شب گذشته ۱۳ اردیبهشت ماه در جلسه شورای برنامه‌ ریزی و توسعه استان با حضور معاون شهرسازی وزیر راه و شهرسازی و دبیر شورای عالی معماری و شهرسازی کشور و معاون امور دولت و مسئول هماهنگی امور استان‌ها، همراه بود؛ با اشاره به تاریخچه تهیه و تدوین این طرح اظهارکرد: طرح جامع شهر مشهد از چهار سال پیش توسط هشت مشاور در حال بازنگری است و مراحل پایانی خود را طی کرده است.

وی به اثرات مطلوب تصویب طرح در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی مشهد اشاره کرد و افزود: پس از تصویب طرح جامع شهر مشهد در شورای عالی معماری و شهرسازی کشور، هر گونه فعالیت توسعه‌ای و جرم گذاری در نقاط مختلف شهر بایستی متناسب با خروجی طرح باشد. همچنین در این جلسه توزیع ۲۶۸ میلیارد تومان از اعتبارات هزینه‌ای بودجه سال ۹۳ بین ۲۵ دستگاه اجرایی استان به تصویب رسید.

استاندار خراسان رضوی در این خصوص گفت: دستگاه‌های اجرایی مشمول اعتبارات هزینه‌ای استان در مدت یک هفته نسبت به مبادله‌ی موافقت‌نامه با معاونت برنامه‌ریزی و اشتغال اقدام کنند. رشیدیان تصریح کرد: پرداخت هرگونه وجهی از سوی خزانه استان به دستگاه‌های اجرایی به جز حقوق و دستمزد منوط به ارائه‌ی موافقت‌نامه خواهد بود.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0