تونل امیر کبیر تهران آماده افتتاح

مشاور عالی شهردار تهران از افتتاح تونل امیرکبیر در هفته جاری خبر داد و گفت: پل طبیعت نیز تا دهه سوم خرداد ماه به بهره برداری می رسد.

محمد هادی ایازی با بیان این که تونل امیرکبیر در حال حاضر آماده بهره برداری است، اظهار کرد: به طور حتم با افتتاح این تونل بخشی از مشکلات ترافیک مناطق مرکزی پایتخت برطرف خواهد شد. ایازی درخصوص زمان بهره برداری از پل طبیعت نیز گفت: امیدواریم این پل نیز تا دهه سوم خرداد ماه به بهره برداری برسد.

تونل امیرکبیر در بخش غربی خود یک تونل دوقلو است که شاخه شمالی آن ارتباط بین خیابان های ری و سه راه امین حضور را با مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) برقرار می کند و شاخه جنوبی آن در حال حاضر اتصال خیابان ری به خیابان ۱۷ شهریور را برقرار خواهد کرد؛ ضمن اینکه با اجرای طرح توسعه تونل امیرکبیر در آینده، امکان دسترسی شاخه جنوبی تونل به خیابان کرمان نیز فراهم خواهد شد. با بهره برداری از تونل امیرکبیر، شاخه شمالی تونل و نیز دسترسی به خیابان ۱۷ شهریور از طریق شاخه جنوبی زیر بار ترافیکی قرار خواهد گرفت.

براساس این گزارش با افتتاح پل طبیعت، شرق و غرب منطقه عباس آباد با یک مسیر ویژه به هم متصل خواهد شد و بدون شک گردشگری شهری در منطقه عباس آباد و قلب پایتخت تحول جدی پیدا می کند. این پل که به عنوان بزرگترین پل غیرخودرویی کشور نامیده می شود، یکی از پروژه های شاخص شهر تهران در سال های اخیر است که با توجه به موقعیت ممتاز جغرافیایی آن باید نسبت به بهسازی و احیای محیط پیرامونی و فضای سبز حاشیه بزرگراه شهیدمدرس با جدیت و سرعت لازم اقدام شود.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0