برخورد با ساخت و ساز بالای۱۸۰۰متر

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: طرح جهادی ˈشناسایی و برخورد با ساخت وسازهای بالای یک هزار و ۸۰۰ مترˈاز۲۰اردیبهشت ماه به مدت یک ماه به صورت ضربتی اجرا می شود.

ˈسیدمحمد هادی حیدرزاده در مراسم تقدیر از برترین های طرح مسیر سبز ساحل پاک و تقدیر از عوامل مجموعه تلویزیونی پایتخت ۳ˈ با اشاره به تشدید مشکلات زیست محیطی در استان تهران افزود: ۱۳٫۵ درصد جمعیت کشور در ۱٫۲ درصد مساحت سرزمین مستقر شده است . وی در مورد ساخت و ساز بی رویه در این استان اظهار کرد: این رویه حرکتی بر زیستگاه طبیعی سرزمین مادری ما فشار وارد می کند و سازمان حفاظت محیط زیست به تنهایی نمی تواند این معضلات را حل کند.

حیدرزاده افزود: به طور قطع برای حل این مشکل نیاز به یک بسیج عمومی و حماسه ملی مانند هشت سال دفاع مقدس است تا بتوان این تخریب ها را کنترل کرد. وی با اشاره به تاثیربرنامه های صدا و سیما بر مردم، اظهار کرد: در دی ماه سال ۹۲ جلسه با رییس سازمان صدا و سیما داشتیم که تاکیدات ویژه ایشان و نگاه جدید آنها به مقوله محیط زیست را در نوروز سال ۹۳ با پخش سریال پایتخت ۳ مشاهده شد.

حیدرزاده افزود: خیلی از مردم با شغل محیط بانی و مشکلات آنان آشنا نبودند این مجموعه تلویزیونی توانست مطالبی را که صد سال طول می کشید تا به مردم انتقال داده شود در چند قسمت از این سریال انتقال داده شد. وی در پایان با اشاره به اجرای طرح جهادی شناسایی و برخورد با ساخت وسازهای بالای یک هزار و ۸۰۰ متر گفت: این طرح جهادی از ۲۰ اردیبهشت ماه امسال به مدت یک ماه به صورت ضربتی به مرحله اجرا در می آید تا فرمایشات رهبر معظم انقلاب در این خصوص به عمل درآید.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0