ایجاد کمربند سبز میدان ساعت تبریز

شهردار منطقه ۸ تبریز از اجرای پروژه چندجانبه هشت کیلومتری در بافت مرکزی کلانشهر تبریز خبر داد.

جعفر مدبر با بیان این مطلب اظهار داشت: پروژه نرده گذاری و حفظ فضای سبز مرکز شهر، نظم ریتمیک در بافت مرکزی شهر ایجاد کرده است. وی افزود: به منظور حفظ فضای سبز و ایجاد مبلمان شهری هماهنگ با بافت فرهنگی و تاریخی شهر، کلیه فضاهای سبز طولی و رفوژهای معابر با اجرای نرده کشی محافظت شده و زمینه رشدفضای سبز بدون آسیب و صدمه عابرین ایجاد شده است.

مدبر در ادامه همچنین اظهار داشت: پیرو سیاست های مورد نظر در جهت حفظ ایمنی تردد و اولویت بندی در حرکت پیاده ها این پروژه سبب کاهش ۷۰ درصدی تصادفات ناشی از تداخل سواره و پیاده در هنگام تردد از عرض خیابان شده است.

وی همچنین افزود: به طوری که اجرای نرده کشی در پیرامون فضای سبز ، مانعی بین مسیر پیاده و سواره ایجاد کرده است پروژه نرده کشی فضای سبز طولی در سطح حوزه استحفاظی این منطقه از چند جنبه داری مزیت است.

شهردار منطقه ۸ تبریز در ادامه حفظ و توسعه فضای سبز و ایجاد کمربند سبز منظم و سازمان یافته از جمله اهداف این پروژه عنوان کرد و گفت: کاهش چشم گیر تصادفات و حذف گره های نامناسب تداخل پیاده و سواری، ارتقاء سطح فرهنگ شهروندی و ترغیب سیستماتیک شهروندان به طی عرض خیابان از محل های تعریف شده، ایجاد مبلمان شهری منظم و شیک با اولویت توجه به منظر شهری از جمله این اهداف است.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0