اجرای طرح هادی روستایی گیلان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان از اجرای طرح هادی در ۳۵۰ روستای این استان طی سال‌جاری خبر داد.

محمد اکبرزاده در نماز جمعه با اشاره به سالروز تاسیس بنیاد مسکن و حساب ۱۰۰ امام مطالعه و بررسی در زمینه‌های تشخیص و تعیین نیازمندی‌های مسکن محرومان از روستایی و شهری را یکی از مهم‌ترین وظایف این نهاد برشمرد.

وی ادامه داد: حساب ۱۰۰ امام به منظور تامین مسکن محرومان و متولی توسعه و عمران روستاهای کشور و ساخت واحدهای مسکونی شهرها در چارچوب سیاست‌ها و برنامه‌های دولت جمهوری اسلامی ایران تشکیل شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان در ادامه از اجرای طرح هادی در بیش از ۳۵۰ روستای گیلان در سال‌جاری خبر داد و یادآور شد: اجرای طرح هادی همچنان ادامه دارد و برای هر طرح مبلغ ۱۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی درباره صدور سند مالکیت متذکر شد: سال گذشته ۲ هزار و ۶۸۵ جلد سند به متقاضیان تحویل داده شد. به گفته اکبرزاده در مجموع از ابتدای طرح تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار جلد سند مالکیت واحدهای روستایی در گیلان صادر شده است.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته ۹ هزار و ۵۶۰ واحد مسکونی با اعتبار بالغ بر یک‌هزار و ۱۹۵ میلیارد ریال زیرپوشش تسهیلات طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی قرار گرفته است.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0