آموزش نرم افزار اکسل ۲۰۰۷ فصل ۱

آموزش نرم افزار اکسل ۲۰۰۷  که توسط مهندس کتایون کمانگر نگارش شده است و توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به ثبت رسیده است.در حال حاضر فصل اول این مجموعه را می توانید دریافت کنید.در آینده نزدیک فصل دوم این مجموعه از شهرسازی آنلاین پخش خواهد شد.

مقدمه آموزش: صفحه گسترده به برنامه هایی گفته میشود که برنامه اطلاعات متنی و عددی را در قالب جدول نگهداری می کنند. ساختار جدولی صفحات این گونه برنامه ها، کاربران را قادر میسازد تا با استفاده از فرمول، بین اطلاعات موجود در آنها ارتباط برقرار کنند. بسیاری از محاسبات پیچیده از طریق توابع از پیش تعریف شده قابل انجام است. از Excel در برنامه نمونه های متداول آن میتوان تابع جمع، میانگین، تعیین حداکثر، تعیین حداقل، شمارش دادههای عددی، شمارش شرطی و . . . را نام برد. این برنامه علاوه بر فرمولها و توابع، قابلیتهایی دیگری برای سازماندهی صفحات و مدیریت آنها ارائه میدهد. همچنین امکاناتی نظیر جستجوی اطلاعات و مرتب کردن دادهها، به سهولت کار با دادههایی با حجم بالا کمک میکند.

برای دانلود کلیک کنید

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0