تهیه طرح تفصیلی شهر سلطانیه

مدیر معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: تا پایان سال جاری طرح تفصیلی شهر سلطانیه تهیه و تدوین می‏شود.

عباسعلی فلاح اظهار کرد: تهیه طرح تفصیلی شهر سلطانیه از اولویت‏های مدیریت معماری و شهرسازی بوده است. وی وجود طرح تفصیلی را برای شهر سلطانیه مهم عنوان کرد و افزود: تهیه طرح تفصیلی شهر سلطانیه موجب توسعه روز‌افزون این شهر خواهد شد.

مدیر معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه تهیه و تدوین طرح‏های جامع و تفصیلی برای شهرهای استان از وظایف مهم راه و شهرسازی است، یادآور شد: از سال گذشته در این راستا برنامه‏ریزی‏های مناسبی صورت گرفته است.

وی برنامه‏ریزی‏های صورت گرفته برای تهیه طرح جامع و تفصیلی شهرهای استان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در سال جاری بسیاری از برنامه‏های تدوین شده نمود پیدا می‏کند.

فلاح مصوبات شورای عالی معماری و شهرسازی را مهم عنوان کرد و اظهار کرد: طرح‏های جامع شهرهای استان با ابلاغ و بررسی این شورا به اجرا درخواهد آمد.

مدیر معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان به طرح‏های جامع هیدج و صائین قلعه اشاره کرد و ادامه داد: طرح‏های جامع و تفصیلی شهرهای هیدج و صائین‌قلعه نیز پس از طی مراحل بررسی و تأیید ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه طرح‏های جامع و تفصیلی شهرهای استان با صرف زمان زیادی تصویب شده است، خاطرنشان کرد: برای تهیه طرح جامع شهر زنجان جلسات متعددی برگزار شده است. فلاح شهر سلطانیه را دارای طرح جامع عنوان کرد و گفت: شهر سلطانیه دارای طرح جامع بوده و در حال حاضر طرح تفصیلی آن در دست بررسی است.

*طرح تفصیلی شهر قیدار تدوین می‏شود

فلاح از اقدامات لازم برای تهیه طرح تفصیلی شهر قیدار خبر داد و تصریح کرد: طرح تفصیلی شهر قیدار در سال جاری تهیه و تدوین می‏شود. مدیر معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان توسعه شهر قیدار را در گرو تهیه طرح تفصیلی و جامع دانست و ادامه داد: طرح تفصیلی و جامع برای توسعه شهر قیدار مفید است.

وی با بیان اینکه شهر قیدار در حال حاضر دارای طرح جامع است، یادآور شد: با تهیه طرح تفصیلی شهر قیدار، این شهر همزمان دارای طرح جامع و تفصیلی خواهد شد. فلاح تهیه طرح‏ها را با توجه به واقعیت‏های موجود شهری حائز اولویت دانست و گفت: همه تلاش‏ها در این راستا صورت گرفته است.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0