رونمایی از بزرگترین سازه شیشه‌ای

بزرگترین سازه شیشه‌ای با استفاده از لامپ‌های نئون در محوطه شهرداری شهر جدید هشتگرد رونمایی شد.

این سازه که ۱۳ متر ارتفاع و ۲ متر و ۵۰ سانتی متر شعاع دارد بدست دانشجویان ساخته شده است. مصطفی نصیری اوانکی طراح این سازه گفت: این طرح با الهام از برج میلاد ساخته شده و با توجه به اینکه اولین بار است که سازه‌ای شیشه‌ای با استفاده از این مواد (لامپ‌های نئونی) و در این ارتفاع ساخته می‌شود ثبت رکورد ساخت این سازه در کتاب گینس انجام شده است و بر اساس روال قانونی در حال پیگیری است.
وی افزود: گروه معماران پارسیان شامل آقایان امین نصیری، شایان نصیری، ابوالفضل نصیری و سعید جمشیدی به عنوان طراح و سرپرست این کار، قبل از ساخت این سازه، سابقه ساخت بزرگترین سازه ماکارونی در جهان و ثبت در کتاب گینس را نیز در کارنامه خود دارند.
به گفته وی ساخت بزرگترین سازه ماکارونی در خاورمیانه، ساخت بزرگترین سازه دینامیکی در خاورمیانه، ساخت بزرگترین پاویون با ماکارونی در ایران، ساخت بزرگترین سازه با نوک مداد و ساخت بزرگترین سازه با مقوا در ایران از دیگر توانایی‌های این گروه است. این سازه تا ۲۵ اسفند ماه در محوطه شهرداری شهر جدید هشتگرد برای بازدید عموم دائر است.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0