رونمایی از سند چشم انداز محلات تهران

طی مراسمی از سند چشم انداز محلات سیزده گانه منطقه ۸ به عنوان توصیفی از جامعه شهری در افق پنج ساله رونمایی شد.

این مراسم با حضور نخبگان و جامعه دانشگاهی، دبیران شورایاری، مدیران محلات، معاون اداره کل کنترل عملکرد شهرداری تهران و جمعی از شهروندان برگزار شد.

دکتر سعید طلوعی شهردار منطقه ۸ در این مراسم گفت: بر اساس تدابیر دکتر قالیباف، در خصوص تدوین سند چشم انداز شهرداری تهران، در یک دوره پنج ساله که از سوی شورای اسلامی شهر تهران به تصویب رسید؛ بر آن شدیم تا سند چشم انداز در شرق تهران ترسیم شود.

وی افزود: در همین راستا با تشکیل جلسات با شورایاران و نخبگان محلات ۱۳ گانه، کاستی ها و مشکلات محلات شناسایی و فضاهای شهری جدید برای ارائه خدمات به شهروندان ایجاد می شود.

طلوعی گفت: : این برنامه ۵ ساله برای حل مشکلات شهروندان، در هر یک از محلات با همکاری و همیاری با دیگر نهادهای اداری منطقه اجرا می شود و دبیران شورایاری نیز با ایجاد روحیه مشارکت پذیری ، نقش تاثیر گذاری را در این خصوص بر عهده دارند.

وی افزود: این سند که به کوشش خرد جمعی تدوین شده، توصیفی از جامعه شهری این منطقه در افق پنج ساله است. طلوعی گفت: با برنامه ریزی و تدوین سند چشم انداز ، سیاست های کاری هدفمند خواهد شد و در این راستا می توانیم در تمام ابعاد رشد توسعه شهری گام برداریم.

شهردار منطقه ۸ افزود: بی شک تدوین یک سند چشم انداز، سهم مهمی در ایجاد تلاش و فعالیت برای آبادانی منطقه دارد و حرکت در مسیر تعیین شده ما را به نتیجه مطلوب می رساند.

طلوعی گفت: سندی که بر پایه توانایی ها و ظرفیتها منطقه ترسیم و تدوین شود می تواند با مشارکت شهروندان فهیم، به اهداف والایی برسد و حضور شهروندان در عرصه سازندگی می تواند عاملی مهم در توسعه شهری باشد.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0