گشایش نمایشگاه نمای ساختمان

با حضور جمعی از اساتید معماری دانشگاه ها، گروه معماری گناوه و علاقمندان به معماری دومین نمایشگاه نمای ساختمان با رویکرد نماهای اجرایی – اقلیمی در گناوه گشایش یافت.

 نخستین نمایشگاه نمای ساختمان در سال گذشته توسط گروه معماری گناوه در استان بوشهر برگزار شد و این نمایشگاه نیز دومین نمایشگاه نمای ساختمان با رویکرد نماهای اجرایی – اقلیمی در گناوه است. دبیر اجرایی نمایشگاه نمای ساختمان گناوه اظهار داشت: در این نمایشگاه ۲۰ اثر از آثار برتر معماران بومی گناوه در سال ۹۲ که اجرایی شده یا در حال اجرا هستند، شرکت داده شده است.

پیمان اسفندیاری گفت: این نمایشگاه از ۱۰ تا ۱۶ اسفند به مدت یک هفته در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گناوه واقع در بلوار مصلی در حال برگزاری است.

اسفندیاری بیان داشت: در این نمایشگاه آثاری که در محدوده شهری گناوه اجرا شده و به تایید نظام مهندسی ساختمان نمایندگی گناوه رسیده اند، به معرض دید عموم گذاشته شده است. وی ادامه داد: تاکید اصلی در این نمایشگاه بر روی رویکرد اجرایی – اقلیمی و مصالح متناسب با آب و هوای شهرستان گناوه بوده است.

اسفندیاری اضافه کرد: آثار ارائه شده در این نمایشگاه مربوط به طرح های یکسال اخیر گروه معماری گناوه و از این آثار ۸ اثر متعلق به آقایان و ۱۲ اثر نیز مربوط به بانوان معمار است. وی تصریح کرد: در ضمن برگزاری این نمایشگاه کارگاه آموزشی معماری با حضور اساتید دانشگاه های استان و مهندسان معماری با تجربه برای دانشجویان معماری برگزار می شود.

اسفندیاری خاطر نشان ساخت: در برگزاری این نمایشگاه اداره راه و شهرسازی شهرستان گناوه، مرکز آموزش فنی و حرفه ای گناوه و شهرداری بندر گناوه در کنار ما مشارکت دارند. دبیر اجرایی نمایشگاه نمای ساختمان گناوه در پایان گفت: داوری آثار برگزیده نمایشگاه نمای ساختمان گناوه در روز جمعه ۱۶ اسفندماه با حضور اساتید برجسته معماری استان برگزار خواهد شد.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0