بازبینی طرح تفصیلی جنوب کرمان

شهردار کهنوج گفت: یکی از مشکلاتی که تمام شهرداری‌های جنوب کرمان با آن مواجه هستند، طرح تفصیلی شهر است که در صورت امکان پس از مراحل قانونی باید بازبینی شود.

عباس عطاپوروزیری اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که تمام شهرداری‌ها با آن مواجه هستند، طرح تفصیلی شهر است که همه درخواست دارند تا در صورت امکان طرح تفصیلی تمام شهرهای جنوبی استان کرمان پس از مراحل قانونی بازبینی شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه اکثر شهرهای جنوب کرمان منبع درآمد خاص عوارض از معادن و … ندارند در صورت امکان نظر استان باید بر مناطق جنوبی یک نگاه ویژه به عنوان مثال وام‌های بلندمدت با سود کم باشد.

شهردار کهنوج تصریح کرد: از مردم شهرستان‌های جنوبی تقاضا داریم که در نمای ساختمان‌های خود طبق توصیه مقام معظم رهبری از فرهنگ اسلامی استفاده کنند چراکه نظم و زیبایی خاصی به شهر می‌بخشد.

وی عنوان کرد: همچنین مردم با جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی خود از کوچه و خیابان در حفظ و حراست فضای سبز بکوشند و همکاری لازم را با ماموران شهرداری انجام دهند.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0