متناسب نبودن معماری با اقلیم شهر

وزیر راه و شهرسازی گفت: معماری نوین شهری در کشور متناسب با اقلیم هر منطقه نیست.

آخوندی در نشست استادان رشته های راه و شهرسازی هرمزگان در بندرعباس افزود: بین سرمایه گذاری شهری و ارائه خدمات شهری توازنی وجود ندارد و با وجود سرمایه گذاری های فراوان در حوزه شهری به ویژه در بندرعباس، چهره این شهر دچار بی انضباطی شده است. وی گفت: برای برطرف کردن این مشکل باید نهادهای محلی اجتماعی راه اندازی شود و دولت هم آنها را ارزش گذاری و حمایت کند.
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به سکونتگاه غیر رسمی و فرسوده بودن ۳۰ درصد از وسعت شهر بندرعباس گفت: اقدامات صورت گرفته در این مناطق در تضاد با جلوگیری از حاشیه نشینی است.
در این نشست استادان رشته های راه و شهرسازی با اشاره به برخی مشکلات راه و شهرسازی در هرمزگان خواستار تعامل بین نخبگان دانشگاهی و دستگاههای اجرایی و عمرانی شدند.
توسعه نیافتگی جاده های ترانزیتی، آشفتگی و نبود توازن در توسعه شهری و دادن مطالعه و مشاوره طرح های هر استان به کارشناسان آن مناطق بیشترین موضوع های مورد گفتگو بود.
استاندار هرمزگان هم در این نشست گفت: باید در توسعه استان از ظرفیت های ملی بهره بیشتری گرفته شود و مردم این استان سهم بیشتری از اعتبارات ملی و استانی دریافت کنند. جادری افزود: امسال اعتبارات تملک دارائی در هرمزگان ۲۸۵ میلیارد تومان بود که تاکنون ۲۶ درصد آن محقق شده است.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0