برگزاری همایش زن، معماری و شهر

همایش زن، معماری و شهر از هفتم اسفند ماه به مدت دو روز در تهران برگزار می شود.

رییس همایش زن، معماری و شهر با اعلام مطلب فوق گفت: با برگزاری چنین همایش هایی موفقیت های زنان را معرفی خواهیم کرد. دکتر ایرج اعتصام افزود: زنان ایرانی نه تنها به عنوان استاد دانشگاه در دانشگاه های خارج از کشور مشغول به فعالیت هستند بلکه در مقام ریاست دانشگاه هم فعالیت می کنند و در این همایش سعی کردیم تا با مصاحبه با این زنان فعال و موفق آنها را به مردم بشناسانیم.

وی در ادامه در خصوص کنفرانس دو روزه زن، معماری و شهر که هفتم و هشتم اسفندماه برگزار می شود، گفت: دانشگاهیان، حرفه ای ها و افراد مختلف از این سمینار استقبال کرده اند واهمیت نقش زن در ایجاد فضای شهری برای مردم جالب بود. دبیر همایش زن، معماری و شهر افزود: حدود ۸۰ درصد از دانشجویان کشور خصوصا در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا زن هستند و افتخار می کنیم که زنان ما توانستند به جایگاه شایسته علمی حتی در سطح دنیا دست یابند.

این استاد معماری گفت: در این همایش می خواهیم نشان دهیم که زنان ایرانی علاوه بر نقش مادری و همسری در فعالیت های اجتماعی نیز به صورت فعال و پویا حضور دارند.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0