تدوین طرح جامع شهر مینودشت

شهردار مینودشت با بیان این که در حال حاضر در حال تهیه طرح جامع برای مینودشت هستیم گفت: در این طرح می خواهیم برخی کاربری ها را به شهر اضافه کنیم و از جمله در نظر داریم یک تا دو پارک برای افزاش سرانه فضای سبز به شهر اضافه کنیم .

ایرج شفیع پور اظهار کرد: هم اکنون در شهر مینودشت با احتساب درختان حاشیه معابر حدود ۱۵ هکتار فضای سبز وجود دارد و امکان توسعه درختان حاشیه معابر برای ما بسیار زیاد است.

وی افزود: با افزایش درختان حاشیه معابر به راحتی می توانیم به سرانه فضای سبز شهری اضافه کنیم و در نظر داریم برای توسعه فضای سبز شهری، نهال مثمره رایگان بین شهروندان مینودشتی توزیع کنیم.

وی با بیان این که پارک شهر مینودشت با مساحت دو ونیم هکتار از پارک های قدیمی است گفت: از دیگر برنامه های ما این است که پارک را از حالت رکود در بیاوریم و پویا کنیم و یک سری امکانات و تجهیزات در پارک ها و فضاهای شهری ما نیاز است که باید خریداری شود تا شهروندان بیشتر از این امکانات بهره ببرند.

شهردار مینودشت در ادامه گفت: با توجه به این که بافت شهر مینودشت یک بافت قدیمی است، در رابطه با بازسازی جداول و روکش آسفالت نیاز به اقدامات بیشتری دارد و باید تلاش زیادی در این زمنیه صورت گیرد.

وی با بیان این که آسفالت و روکش هزینه های زیادی دارد، ادامه داد: من شهرداری را با یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان بدهی تحویل گرفتم، در حالی که هزینه شهرداری مینودشت در سال جاری، سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومن است و من در آغاز کار نتوانستم آن گونه که در برنامه ام بود کارم را در شهرداری آغاز کنم.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0