دومین آوردگاه ملی هنر و معماری

دومین آوردگاه ملی هنر و معماری ایران با محوریت بافت تاریخی یکم اسفند با نشست تخصصی و کنگره علمی در شیراز آغاز خواهد شد.

سرپرست بخش موسیقی این نشست با اعلام اینکه آوردگاه ملی هنر و معماری ایران با حضور اساتید به نام هر شاخه از تهران و شیراز برگزارخواهد شد، خاطرنشان کرد: در ادامه این این رویداد فرهنگی و هنری دوم اسفند تور بافت تاریخی برگزار خواهد شد که در این مسیر خانه هایی مورد بررسی قرار می گیرد که شاید کمتر به آنها پرداخته شده باشد. خانه هایی از قبیل خانه استاد سخن سعدی که بدین منظور به بازدید حاضران در آوردگاه قرار خواهد گرفت.

محمد میلاد قامتی با اشاره به اینکه این آوردگاه ملی در رشته های موسیقی، مرمت، اسکیس معماری، عکاسی و نمایش برگزار می شود، ادامه داد: شرکت کنندگان با الهام از بافت تاریخی، می توانند برداشت خودشان را به موسیقی تبدیل کرده و به دفتر انجمن معماران ایران ارسال کنند.

وی خبر داد: در برنامه ای که اردیبهشت ماه آینده برگزار خواهد شد با نمایشگاه هفت روزه عکس و اسکیس، اجرای آثار موسیقی و نمایش و همچنین ویژه برنامه هایی در زمینه موسیقی ادامه می یابد. قامتی افزود: در پایان نیز جشنواره برگزیدگان خود را خواهد شناخت و به رسم یادبود جوایزی به گروههای برگزیده اهدا خواهد شد.

سرپرست بخش موسیقی دومین آوردگاه ملی هنر و معماری ایران، اعلام کرد: اثر موسیقی می تواند در هر سبک و با هر سازی که هنرمند می خواهد تنظیم شود. از این رو با توجه به نیاز قطعه که آهنگساز تصمیم گیرنده است می تواند سولو یا آنسامبل باشد. وی تاکید کرد: آهنگساز کاملا آزاد و بدون محدودیت می تواند به خلق اثر بپردازد. بدین منظوردر این بخش از اساتید مطرح نظیر دکتر نگار بوبان و نوید افقه برای داوری آثار بهره خواهیم جست.

قامتی با بیان اینکه به تمامی شرکت کنندگان گواهی شرکت معتبر داده می شود، خاطرنشان کرد: برای آگاهی از شرایط تخصصی ارسال اثر و اطلاعات بیشتر شماره ۰۹۱۷۲۲۵۵۹۹۶به ارایه اطلاعات آوردگاه می پردازد.

مهلت ارسال آثار به این مسابقه یکم اسفند ۹۲ تا ۲۱ فروردین ۱۳۹۳ است که تور شیرازگردی دومین آوردگاه ملی هنر و معماری هشت بامداد دوم اسفند ۹۲ برگزار می شود. بدین منظور نیز نمایشگاهی به مناسبت هفته معمار از ۲۴ اردیبهشت در شیراز برپا خواهد شد. دومین آوردگاه ملی هنر و معماری ایران را انجمن معماران ایران برگزار می کند.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0