نشست احیای بافتهای تاریخی

نشست احیای بافت تاریخی در موزه قصر با موضوع “پروژه محوری در احیای بافت‌های ارزشمند مراکز تاریخی شهرها” و عنوان آن از باغ (ملک شخصی) تا باغ (موزه‌ای همگانی) برگزار می شود.

به نقل از دبیرخانه سلسله نشست‌های نوسازی شهری، در راستای اعتلای دانش نوسازی شهری و رفع مسائل بافت‌های فرسوده، بافت تاریخی و سکونت‌گاه‌های غیر رسمی در سلسله نشست‌هایی به همین منظور توسط مرکز علمی کاربردی شهرسازی، نوسازی و بهسازی شهرداری تهران برگزار می‌گردد.

بر این اساس دهمین نشست با موضوع « رویکرد پروژه محور در احیای بافت‌های ارزشمند مراکز تاریخی شهرها» به سخنرانی عباس فرخ زنوزی از مهندسین مشاور باوند در روز دوشنبه مورخ ۲۸ بهمن‌ماه ۱۳۹۲ از ساعت ۱۷ الی ۱۹ در سالن همایش در باغ موزه قصر واقع در تهران خیابان شریعتی، خیابان پلیس، میدان پلیس، باغ موزه قصر برگزار می‌گردد.

علاقه مندان در صورت تمایل به حضور در این نشست؛ نام، نام خانوادگی و شماره تماس خود را به آدرس Researchcenter@umiu.ir ارسال نمائید.

لازم به توضیح است کلیه شرکت‌کنندگان می‌توانند بازدید رایگان از باغ موزه قصر نیز داشته باشند.

رویکرد این نشست پروژه محور در احیای بافت‌های ارزشمند مراکز تاریخی شهرها و عنوان آن از باغ (ملک شخصی) تا باغ (موزه‌ای همگانی) می باشد.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0