ساخت چهار پل در سمنان

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری سمنان با اشاره به اجرای طرح‌های عمرانی متعدد در این شهر از ساخت چهار پل طی سه سال در این شهرستان خبر داد.

علی‌اکبر باغبان با بیان این مطلب افزود: این پروژه‌ها با اتکاء به توان بومی استان و در مدت زمان مناسبی اجرایی شده‌اند. مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری سمنان، اضافه کرد: میانگین ساخت هر کدام از این پل‌های درون شهری ۲۷۴ روز بوده که حکایت از تلاش بی وقفه و توفیق شهرداری در عملیاتی کردن پروژه‌های درون شهری خود دارد. دوی ادامه داد: پل‌های شهید خالصی، شهید محب شاهدین، تقاطع غیرهم سطح امیر کبیر و پل شهید شاطری از جمله پروژه‌های شهری هستند در این سه سال ساخته شده‌اند.

او با بیان اینکه پل شهید شاطری بزرگترین این پروژه‌ها و نخستین پل بزرگ زیر قوسی درون شهری کشور بود، تصریح کرد: پل زیر قوسی درون شهری شهید شاطری سمنان دارای ۴۵۰ متر طول است، عرشه فلزی پل به طول ۳۰۰ متر، قوس دهنه میانی پل ۶۶ متر و ارتفاع آن در بخش بالاترین دهنه میانی نیز ۱۲ متر است.

باغبان با بیان اینکه ساخت یکی از این پل‌ها بصورت زیر گذر و مابقی آنها بصورت روگذر ساخته شده‌اند، خاطرنشان کرد: اجرای این پروژه‌ها به روان‌سازی ترافیک در سطح شهر سمنان کمک شایانی کرده و علاوه بر آن به ارتقاء دانش فنی مهندسین فعال در مجموعه سازمان عمرانی شهرداری و مهمتر از آن به بومی‌سازی صنعت پل‌سازی در شهر سمنان کمک کرده است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری سمنان، اضافه کرد: این سازمان در همین بازه زمانی سه ساله طرح‌ها و پروژه‌های دیگری انجام داده و یا طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی دیگری در سطح این شهر در دست اجرا و یا مطالعه دارد که بوستان ۹ دی بوستان، بوستان پیامبر اعظم(ص)، اجرای پروژه‌ای در سایت مسکن مهر، پل تقاطع غیر همسطح در دست مطالعه شهید ترحمی خیرآباد، پارکینگ ایران زمین و… از این جمله است.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0