افتتاح طرح های هادی روستایی کشور

با حضور معاون اول رییس جمهوری در چابهار، طرح هادی روستای رمین از توابع این شهرستان و سه هزار و ۳۰۰ طرح هادی روستایی سراسر کشور افتتاح شد.

همزمان با حضور اسحاق جهانگیری در روستای رمین شهرستان چابهار، سه هزار و ۳۰۰ طرح هادی روستایی افتتاح شد و ۵۰ هزار واحد مسکن روستایی به صورت همزمان و از طریق ویدئو کنفرانس به بهره برداری رسید.

استانداران استان های مرکزی، لرستان و کرمان به صورت برخط با معاون اول رییس جمهوری صحبت کردند و از همین طریق طرح های هادی روستایی این استان ها هم به بهره برداری رسید.

طرح هادی روستای رمین بالغ بر چهار و نیم میلیارد ریال هزینه داشته است که شامل زیر سازی، جدول گذاری، آسفالت، پیاده رو سازی، احداث دیوار حایل سنگی، احداث آب نمای بتونی و مانند آن می باشد.

معاون اول رییس جمهوری همچنین از برخی طرحهای مربوط به شهرستان چابهار همچون طرح هادی روستای رمین و مجتمع تفریحی درخت کهنسال کرگ بازدید کرد وبا توضیحات استاندار سیستان وبلوچستان در جریان جزییات این پروژه ها قرار گرفت.

معاون اول رییس جمهوری صبح دوشنبه در راس هیاتی متشکل از وزیران راه و شهرسازی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نیرو، آموزش و پرورش، رییس سازمان مناطق آزاد تجاری و فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به سیستان و بلوچستان سفر کرد.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0