صدور پروانه ساختمانی در اهواز

معاون شهرسازی و معماری شهرداری اهواز گفت: یک میلیون و ۷۰۰ هزار متر مربع پروانه ساخت در ۱۰ ماه گذشته در شهرداری اهواز صادر شده است.

شهباز زیلایی اظهار کرد: شهر اهواز با ۲۲ هزار هکتار مساحت و یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارای هفت منطقه شهرداری است. وی ادامه داد: در سال گذشته حدود پنج هزار فقره پروانه ساختمان در شهرداری اهواز صادر شد که ۶۰ درصد آن‌ها مربوط به ساختمان‌های چهار طبقه به بالا است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری اهواز با بیان اینکه در سال گذشته حدود ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار متر مربع پرانه ساخت صادر کردیم، عنوان کرد: از ۱۰ ماه گذشته تاکنون یک میلیون و ۷۰۰ هزار متر مربع پروانه ساخت صادر شده است. وی با بیان اینکه از سال ۹۳ با تاکید شهردار برون سپاری وظایف شهرداری در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: طرح جامع راهبردی اهواز که سند توسعه این کلانشهر است در دستور کار سازمان راه و شهرسازی خوزستان و شهرداری اهواز قرار دارد.

زیلایی با اشاره به اینکه مشارکت بخش خصوصی در ساخت و ساز در ۲ سال گذشته بسیار خوب بوده است، عنوان کرد: برای بالا بردن کیفیت ساخت و ساز تعاملات خوبی با سازمان نظام مهندسی خوزستان داشته‌ایم.

وی تصریح کرد: پس از برگزاری جلسات متعدد مسئولین حوزه معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اهواز و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان توافق‌نامه‌ای به منظور بالا بردن کیفیت ساخت و ساز، ایجاد انگیزه برای سرمایه‌گذاران و انبوه‌سازان و نیز جلوگیری از اطاله زمان و تسریع در پاسخگویی به شهروندان به عمل آمد.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0