کمیسیونی برای فروش غیرقانونی شهر!

شهردار کلاردشت گفت: کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری‌ها فروش غیرقانونی شهر است.

علیرضا طاهری‌نسب اظهار داشت: کلاردشت یکی از مناطق زیبا و گردشگری کشور است که نه تنها مورد توجه گردشگران داخلی است بلکه مورد توجه جهانگردان اروپایی و آسیایی نیز است. وی با اشاره به اینکه این منطقه زیبا به دلیل سیل سال ۹۰ و همچنین گازرسانی در چند سال اخیر که هنوز هم به پایان نرسیده دچار تخریب و آسیب جدی شده است، گفت: بازسازی و آسفالت خیابان‌های تخریبی آن برای شهرداری با توجه به مشکل اعتباری سخت شده است.

شهردار کلاردشت خاطرنشان کرد: برای بازسازی این شهر مخروبه و داشتن یک مبلمان ایده‌آل و درخور شأن مردم این منطقه نیاز به مشارکت همه جانبه مردمی است. طاهری نسب با اشاره به اینکه با کلاردشت از قبل آشنایی دارم، گفت: بازسازی معابر این شهر با توجه به ضعف مالی شهرداری کار آسانی نیست.

درآمد شهرداری نباید از طریق ساخت‌وساز تأمین شود

شهردار کلاردشت با اشاره به درآمد کاذب شهرداری از طریق ساخت و سازهای غیرقانونی گفت: روند نامناسب درآمد بیشتر شهرداری‌های ما به ویژه شهرهایی که جاذبه گردشگری دارند از طریق ساخت و سازهای غیرقانونی و با اعمال کمیسیون ماده ۱۰۰ تأمین می‌شود، و این به معنی فروش غیرقانونی شهرها است. وی ادامه داد: با توجه به موقعیت گردشگرپذیری شهرهای شمالی به ویژه کلاردشت این روند درآمدزایی برای شهرداری‌ها نیاز به تغییر نگرش دارد.

طاهری‌نسب ادامه داد: به جای کمک و رسمیت دادن به ساخت و سازهای غیرقانونی، غیرمجاز و فروش شهر از طریق جریمه‌های توافقی در کمیسیون ماده ۱۰۰ باید با این پدیده ناهنجار مقابله کرد و اجازه نداد در زمینه ساخت و ساز تخلف صورت گیرد.

برای دانلود کلیک نمائید نکته بسیار مهم در مورد دانلود فایل: اگر لینک دانلود بالا با dl شروع شد، لطفا برای دانلود فایل به جای http از https استفاده نمائید.
برچسبها
مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

0